ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۵

آلبوم « دقیقه هام » در نیمه‌ی دوم اردیبهشت‌ماه منتشر می‌شود

ریتم نو : علیرضا طلیسچی از انتشار آلبوم موسیقی خود در نیمه‌ی دوم اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: قصد داشتم با پیش زمینه‌ای از آلبوم قبلیم ، دست به ارائه‌ی یک کار مدرن بزنم.باید توجه داشت که در خلق این مجموعه به بازار موسیقی نگاهی داشتیم البته دوست دارم مخاطبانم بدانند که این قطعات به مدت دو سال در حراست بودند به همین خاطر شاید باسلیقه‌ی امروز من کمی تفاوت داشته باشند که با انتشار تک آهنگ‌هایی از من این تفاوت کاملاً محسوس به نظر برسد.
+ به‌زودی در تهران و شهرستان‌ها اجرا خواهیم داشت

+برای انتشار آلبوم ،بازار موسیقی را در نظر داشتم

+خیلی از خواننده‌های خوب چند سال است که آلبوم نداده‌اند ولی...

+مخاطبانم بدانند شروع این اثر دو سال پیش کلید خورد


 

صاحب آلبوم‌های «نارفیق1و2»و «بی‌معرفت» بیان داشت: آلبوم « دقیقه هام » شامل نه قطعه است که هفت عدد از آن‌ها  آهنگ‌های جدید هستند.تلاش ما این بوده که با توجه به بازار موسیقی،چیز جدیدی را روانه‌ی بازار موسیقی کنیم. باور دارم در این مجموعه دست به‌نوعی تلفیق زده‌ایم. سعی کردیم در خلق این اثر از بهترین نوازنده‌ها استفاده کنیم و «امیر بهادر دهقان»، «اشکان آبرون» و خودم آهنگسازی قطعات را بر عهده‌داریم.

وی اضافه کرد: این آلبوم به مدت دو سال در حراست ارشاد حضور داشت به همین خاطر شاید با سلیقه‌ای این روزهای من کمی تفاوت داشته باشد. این تفاوت را می‌شود از انتشار تک آهنگ‌های جدیدم احساس کرد.

«طلیسچی » درباره‌ی اجرای کنسرت در شهرها اظهار داشت: صد در صد بعد از انتشار آلبوم به فکر برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان‌های کشور هستیم.باید بگویم این امر تحت تأثیر بازخوردهایی است که از مخاطبانم می‌گیریم.

این خواننده در پایان افزود: قصد ما این است که در هر اثر از اثر قبلی بهتر باشم و خیلی اصراری بر انتشار بلافاصله‌ی آلبوم نداریم البته کتمان نمی‌کنم در حال فعالیت روی آلبوم بعدی هستیم اما این بدین منظور نیست که حتماً سال بعد آلبومی را منتشر می‌کنیم.خیلی از خواننده‌های خوب چند سال آلبوم نمی‌دهند ولی از خاطر مخاطبانشان نمی‌روند.

 

منبع: ریتم نو
نویسنده:فرزین پاک‌طینت

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه