ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۰:۲۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۴

آلبوم موسیقی « کامران تفتی » منتشر می‌شود

ریتم نو : اولین آلبوم موسیقی کامران تفتی ، بازیگر سینما و تلویزیون به تهیه‌کنندگی آیدا مصباحی و مدیریت هنری میثم یوسفی در هفته‌های آتی منتشر می‌شود.


این آلبوم فضایی متفاوت با قطعات منتشر شده‌ پیشین از این خواننده و بازیگر را به همراه دارد و عوامل تولیدی آن امیدوارند تجربه‌ موفقی در ورود اهالی سینما به موسیقی را با این اثر رقم بزنند.

اکثر قطعات «عکس زمستونی ِ تهران» ساخته‌ بهنام جلیلیان است و رامین عبدالهی و سعید رضایی دیگر آهنگسازانی هستند که در این آلبوم حضور دارند. مجموعه‌ای از نوازنده‌های ایران مثل بابک ریاحی‌پور، همایون نصیری، رضا تاجبخش، مسعود همایونی، نیما رمضان، علیرضا میرآقا، علی جعفری‌پویان،هومن نامداری، بابک صفرنژاد، امیر عظیمی، فرشید ادهمی و میثم مروستی در این آلبوم نوازندگی کرده‌اند و میکس و مسترینگ کلیه‌ی قطعات توسط آرش پاکزاد انجام شده است و علی اوجی مجری طرح این آلبوم است.

«عکس زمستونی تهران» از یازده قطعه تشکیل شده است و ترانه‌های آن را میثم یوسفی، حسین غیاثی و نسیم کیانی سروده‌اند.

کامران تفتی که از سنین کودکی نوازندگی پیانو و گیتار را آموخته، به خاطر علاقه‌ی شخصی‌اش به موسیقی علاوه بر حضور در سینما تصمیم دارد در موسیقی هم فعالیت جدی‌تری داشته باشد و امیدوار است این آلبوم سرآغازی برای این فعالیت‌ها شود.

 

منبع : ریتم نو
نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه