ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۱ - ۳۱ تير ۱۳۹۵

آلبوم «جایی برای همیشه» رونمایی شد

ریتم نو – مراسم رونمایی آلبوم جایی برای همیشه اثری از گروه موسیقی سه نقطه عصر پنج‌شنبه 31 تیرماه در مرکز موسیقی بتهوون برگزار شد.

Se Noghte Band (1)




کیان شمس (گیتار الکتریک)، آرش رستمی (خواننده و گیتار آکوستیک)، سروش اعتصامی (گیتار الکتریک)، آریا ضمیری (درامز) و عطا تاسه (گیتار بیس) اعضای گروه سه نقطه را تشکیل می‌دهند.


در این مراسم اعضای گروه موسیقی سه نقطه که از شیراز به تهران آمده بودند، به امضای نخستین اثر رسمی‌شان در مرکز موسیقی بتهوون پرداختند.


آرش رستمی در گفتگو با خبرنگار وب‌سایت «ریتم نو» گفت: «اعضای گروه، سه نفر ساکن شیراز، 1نفر بندرعباس و 1 نفر رشت هستند که این دو نفر هم دانشجوی شیراز بودند و پس از آشنایی تصمیم گرفتیم با یکدیگر فعالیت موسیقی را ادامه دهیم و با هزینه‌ی شخصی گروه، آلبوم را ضبط کردیم.»


وی تصریح کرد: «تمام اعضای گروه به‌صورت مجزا فعالیت‌های موسیقایی‌شان را داشتند اما با دوستان در یک حرکت جمعی تصمیم به انتشار آلبوم گرفتیم.»


رستمی در پایان در مورد نخستین آلبوم گروه توضیح داد: «سبک آلبوم جایی برای همیشه به‌نوعی راک تجربی است که در آن سعی شده تمرکز بیشتری بر روی ارتباط کلام فارسی با این نوع سبک داشته باشیم. البته نمی‌دانم موفق بودیم یا خیر! اما پس از حدود دو سال توانستیم آلبوم را جمع‌آوری کنیم و به انتشار برسانیم.»


نخستین آلبوم گروه سه نقطه دارای 10 قطعه به نام‌های تو، دیوار، صورت های سرد، مثل برگ، دور شو، هم سایه من، جایی برای همیشه، جاذبه، پژواک و دوباره است.


گفتنی است؛ کنسرت گروه سه نقطه 29 شهریورماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و اعضای این گروه برای اولین بار اجرای قطعات آلبوم جایی برای همیشه را روی صحنه می‌برند.



منبع: ریتم نو


نویسنده: مریم رفایی


عکس: امین باقری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه