ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۴

امید حجت : در سالروز چاوشی از ته دل سلامتی و شادکامی را برای او خواستارم

ریتم نو : سالروز تولد « محسن چاوشی » بهانه‌ای شد که به سراغ « امید حجت » تنظیم‌کننده قطعه « پاروی بی قایق » برویم و با او در مورد چاوشی صحبت کنیم که وی ضمن تبریک به مناسبت تولد چاوشی از علاقه به کارها و همکاری با او گفت.
Omid-Hojjat-Chejoori-Begam

 

+ چاوشی با پیشرفت سنی خود سال‌به‌سال ازنظر موسیقی قوی‌تر می‌شود

+ همیشه از طرفداران صدای چاوشی بودم

 

« امید حجت » نوازنده و تنظیم‌کننده که در آهنگ‌هایی چون « پرنده غمگین » و « پاروی بی قایق » با « محسن چاوشی » همکاری داشته است. ضمن تبریک تولد چاوشی گفت: «همیشه از طرفداران صدای چاوشی بوده و هستم. چراکه هیچ‌گاه او را ساکن ندیدم همیشه قائل به نوآوری و پیشرفت بوده و انصافاً که در این مسیر خوش‌قدم برداشته است ؛نوع نگاه او به شعر و ملودی و هر چیز دیگر در موسیقی خلاقانه و بدیع است. طبیعتاً این نگاه؛ نگاهی پراگماتیک به بازار موسیقی نیست بلکه این نتیجه گرایی در آشنایی‌زدایی درعین‌حال کیفیت بالای آثار او نمود پیدا می‌کند. گرچه انجام این کارها ریسک بالایی را می‌طلبد اما همیشه توانسته با تفکر عمیق خودم ،گام‌هایش را در جهت این مهم استوار بردارد.»

وی در خصوص همکاری‌اش با ترانه‌سرایانی محدود بیان داشت: «این همکاری محدود بدین معنا نیست که او ترانه‌سرایان دیگر را قبول ندارد بلکه به مسئله‌ی ثبات در کار فکر می‌کند زیرا به‌شخصه معتقدم ثبات عوامل یک گروه موسیقی موجب پیشرفت و پختگی همه‌جانبه‌ی آنان می‌شود»

حجت همچنین افزود: «در بین همکاری‌هایی که با چاوشی داشته‌ام بیش از همه آهنگ «پاروی بی قایق» را دوست داشتم. البته که برای من تک‌تک این همکاری‌ها خوشایند و خاطره‌انگیز بوده است.

در ادامه در خصوص همکاری جدید نیز بیان کرد: «همیشه از همکاری با او خوشحال می‌شوم  چراکه چاوشی با پیشرفت سنی خود سال‌به‌سال ازنظر موسیقی قوی‌تر می‌شود در خصوص کار جدید هنوز صحبتی با من نشده گرچه دوست دارم با او همکاری داشته باشم اما این نکته را هم درک می‌کنم شاید برای این آلبوم به خصیصه‌های دیگری از موسیقی توجه داشته باشد به هر صورت همیشه دل‌های ما به هم نزدیک بوده و هست و من از همکاری با او لذت برده‌ام.»

وی همچنین راجع به «رضا یزدانی» و روند او گفت: «باید بگویم تا اجرای زنده‌ی او را ندیده بودم، چنین ارادتی به او نداشتم اما با دیدن اجرای زنده از او دریافتم که با خواننده‌ای روبه‌رو هستم که صلابت و انرژی خواننده‌های راک را دارا و درعین‌حال متین و باوقار است. همچنین گروهی از نوازندگان چیره دور او هستند.»

امید حجت در پایان گفت: «در سالروز چاوشی از ته دل سلامتی و شادکامی را برای او خواستارم و منتظر کارهای متفاوت و بدیعی که همیشه خود او سرخیل این جریان بوده، هستم دیگر اینکه آرزو می‌کنم روزی او را روی سکوی کنسرت در حال اجرا ببینم چراکه شایسته‌ی بهترین‌ها است.»

 

منبع/ ریتم نو

نویسنده/ فرزین پاک‌طینت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه