ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴

بهاره رهنما و علی شوکت با "نقطه‌دار" می‌آیند/ معرفی اعضای گروه جدید

ریتم نو: این روزها بهاره رهنما ،علاوه بر مشغول بودن به حرفه‌هایی چون بازیگری و نویسندگی به‌عنوان مدیر هنری در گروهی به خوانندگی «علی شوکت» فعالیت می‌کند و علاوه بر آن ترانه‌هایی نیز از او_در همین گروه_مورداستفاده قرارگرفته است.طی گفت‌وگویی که بین او و خبرنگار ریتم نو صورت گرفت ضمن خبر دادن از برخی فعالیت‌های این گروه ،«رهنما»اعلام کرد که گروه مذکور صاحب اسمی تحت عنوان «نقطه‌دار» شده است و از این بعد فعالیت‌های این گروه را به نام گروه « نقطه‌دار » بشناسید.
+جزئیات برنامه کنسرت‌های داخلی و خارجی و دومین آلبوم علی شوکت

+دوستی زیادی بین ما برقرار است، اما مانوها مستقل عمل می‌کنند





بهاره رهنما که مسئولیت مدیرهنری آلبوم «علی شوکت»را بر عهده دارد .از اسم جدید گروهشان ،تحت عنوان «نقطه‌دار» خبر داد و اضافه کرد : «با صحبت‌هایی که صورت گرفته است، بعد از ماه صفر کنسرت‌هایی در شهرهای مختلف ایران و خارج از کشور خواهیم داشت در حال حاضر محل تمرین ما «استوديو 24»است که این استودیو ،استودیوی بسيار مجهزی هست. تمام سعی خود را انجام می‌دهیم در این دو ماه _به فراخور فعالیت‌هایمان_آمادگی خود را حفظ کنیم.به‌عنوان‌مثال باید تمرینات  لازم را داشته باشم تا صدایم آماده باشد چراکه دکلمه‌ی برخی از اشعار توسط من  و در فواصل ترانه‌ها صورت می‌گیرد.



نام ترانه جدید گروه ما  «سیاه‌سفید» است  كه شعر اين ترانه از خود من هست اما در آلبوم دوم از ترانه‌سراهای مطرح ديگر  چون «حسین غیاثی»، «ميثم يوسفي» ،«زهرا عاملي»، «يغما گلرويي» و... هم استفاده کرده‌ایم ضمن اینکه ترانه‌هایی از من و همچنین خود «علی شوکت»خواهید شنید.



بيشتر تنظیم‌ها و ملودی‌ها هم مثل آلبوم قبلي اين خواننده (بيست شهريور) از « علي شوكت »خواهد بود.


نکته‌ای که باید آن را ذکر کرد، وجود « كامران بختیاری» طراح لباس تيم «كامرون زيگزال»  در كنار گروه ما است. برند«كامران بختیاری» در سطح جهانی به‌عنوان يك برند لباس  مطرح ايراني زبانزد است  و اين مسئله افتخارآفرینی از جوانان ايران در عرصه بین‌المللی است.



وی ضمن معرفی اعضای گروه«نقطه‌دار» گفت: دوستی زیادی با گروه «مانو ها» داریم و گاهي به آن‌ها سر می‌زنیم اما جزو عوامل گروه «مانوها»محسوب نمی‌شویم گرچه سه تن از نوازنده‌های بهنام‌های «سروش بیغشدل»، «شایان مجیدی» و«علی شقاقی» مشترک هستند ،(دو عضو ديگر گروه ما مهران مريخ و خشايار جودي هستند).اما همان‌طور که گفتم فعالیت هرکدام از گروه‌های «نقطه‌دار» و «مانوها» به‌طور مستقل انجام می‌گیرد. در حال حاضر به دلیل مشغله‌هایی که در دنیای بازیگری و نویسندگی دارم نمی‌توانم در گروه موسیقی به‌جز« نقطه‌دار»فعالیت داشته باشم مگر اینکه از سال‌های بعد تمرکز بیشتری روی گروه‌های موسیقی بگذارم و بخواهم گروه‌های موسیقی دیگری را  هم حمایت کنم.




منبع : ریتم نو


نویسنده: فرزین پاک‌طینت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه