ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵

حاجیلی لقب "امید بندرعباسی" را گرفت

ریتم نو –  اولین مراسم رونمایی آلبوم حاجیلیتو در بندرعباس برگزار شد و مردم این شهر به امید حاجیلی لقب «امید بندرعباسی» را دادند.


ریتم نو –  اولین مراسم رونمایی آلبوم حاجیلیتو در بندرعباس برگزار شد و مردم این شهر به امید حاجیلی لقب «امید بندرعباسی» را دادند.


در این مراسم که غروب شنبه دوم مردادماه در مجموعه فرهنگی تفریحی هخامنش و میان آب‌های خلیج‌فارس به همت شرکت هنرمندان خاک جنوب انجام شد، ابتدا پویا افشاری مدیر برنامه‌های امید حاجیلی چنددقیقه‌ای را برای حضار صحبت کرد.


وی ابتدا از آقای کیانوش جهانبخش مدیر دفتر موسیقی بندرعباس تقدیر و تشکر کرد و در ادامه از پروسه‌ی هشت‌ساله امید حاجیلی برای ساخت این آلبوم سخنانی رو منعقد کرد.


او دلیل بازه‌ی زمانی زیاد بین دو آلبوم حاجیلی را حساسیت او برای ساختن قطعات و احترام وی به مخاطبین عنوان کرد.


افشاری در ادامه‌ی صحبت‌هایش از شرکت هنرمندان خاک جنوب، جناب آقای کیومرث مرادی، طالب پیل افکن و نیما رئیسی تقدیر و تشکر کرد، همچنین از رضایت و خوشحالی خود مبنی بر اجرای اولین مراسم امضای آلبوم حاجیلیتو در بندرعباس خبر داد و از این اتفاق بسیار استقبال کرد. دلیل استقبال وی دانش امید حاجیلی از موسیقی بندرعباسی به‌واسطه‌ی همکاری بلندمدت به‌عنوان نوازنده و سرپرست در گروه مرحوم ناصر عبداللهی و رضا صادقی عنوان شد و از علاقه‌ی حاجیلی به موسیقی بندرعباسی گفت.


افشاری عنوان کرد که بیشترین بندرعباسی در گروه حاجیلیتو قرار دارد و یکی از دلایل استقبال از آلبوم را حضور همین افراد دانست.


امید حاجیلی بندرعباسی شد


در ادامه مراسم کیانوش جهانبخش در سخنانش از علاقه‌ی حاجیلی به موسیقی بندرعباس گفت و به وی لقب «امید بندرعباسی» را داد که با استقبال جالب مردم همراه شد. وی همچنین از شرکت هنرمندان خاک جنوب و وزارت ارشاد برای برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کرد.


پس از پایان صحبت‌های کیانوش جهانبخش این بار امید حاجیلی میکروفن را در دست گرفت و از خوشحالی و رضایتش مبنی بر اینکه این رونمایی برای اولین بار در بندرعباس انجام می‌شود برای مردم گفت که با استقبال خوبی مواجه شد.


حاجیلی در پایان صحبت‌هایش حضور مردم را بهترین هدیه خواند و از آن‌ها برای حمایت‌هایشان بسیار تشکر کرد.


اجرای باغ مولوی در میان شور مردم


حاجیلی به همراه اعضای گروهش محسن خاش، آرشام غفوری و فرامرز امیری با همخوانی مهدی جهانگیری، قطعه باغ مولوی را به یاد ناصر عبداللهی اجرا کرد که این اجرا با استقبال گسترده‌ی حاضرین همراه شد.


پس از اجرای این قطعه حاجیلی به جایگاه رفت و با هوادارانش عکس یادگاری گرفت و آلبوم‌هایشان را نیز امضا کرد. وی که علاقه‌ی ویژه‌ای به گرفتن عکس سلفی دارد تقریباً تمام عکس‌ها را توسط خودش ثبت کرد.


گفتنی است که در این مراسم برخی از هنرمندان هرمزگانی همچون اعضای گروه مامبو، مجید گلبازی و نوید عبداللهی (فرزند مرحوم ناصر عبداللهی) نیز در مراسم حضور داشتند.


در پایان امید حاجیلی از حضور مردم و هماهنگی مسئولین و مدیریت مجموعه فرهنگی - تفریحی هخامنش تشکر تقدیر نمود و نوید برگزاری مراسم را در جای‌جای ایران به هوادارانش داد.





منبع : ریتم نو
نویسنده :محمد کمالی
عکس: عرفان سلامی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه