ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳:۱۲ - ۰۷ دی ۱۳۹۴

حمید حامی : من خواننده ی پاپ نیستم

ریتم نو : کنفرانس مطبوعاتی « حمید حامی » با حضور این خواننده ،« بابک صحرایی » « محمدرضا عقیلی » « رضا تاج بخش » و... در روز یکشنبه ششم آذر ماه سال جاری برگزار گردید.
حمید حامی : من خواننده ی پاپ نیستم حمید حامی : من خواننده ی پاپ نیستم

در ابتدای این نشست « بابک صحرایی » گفت :حضور دوباره ی «حامی» در بین اهالی موسیقی به منزله ی شروع دوباره ی این خواننده بعد از گذشت پنج سال است.اتفاقاتی برای این خواننده رقم خورد که به هر دلیل در این چند سال نتوانست آن طور که باید در بازار موسیقی خودی نشان بدهد.اما مطمئن هستم با حمایت مخاطبان خاص موسیقی وی دوباره به جایگاه خود باز خواهد گشت.

« حمید حامی » بیان داشت:از دست اولین کسی که خبر بیماری من را اعلام کرد،بسیار ناراحت شدم اما با مطالعه ی آثار هنرمندان بزرگ به این نکته پی بردم که پستی و بلندی ها وجود دارند اما تو باید اراده داششته باشی .در واقع در این مدت فشار روانی زیادی را تحمل کردم...

در آن سالها برخی از اطرافیانم وقتی فهمیدند من نمی توانم بخوانم؛من را ترک کردند .اما خوشحالم توانستم فعالیت های خود را از سر بگیرم.حقیقت را بخواهید، انتظار چنین استقبالی را از مردم نداشتم که ظرف دو ساعت تمام بلیط های کنسرتم به فروش برسند.

باید بگویم حتی اگر برخی کارهای اشتباه بوده باشد، از هیچ کدامم از کارهایم پشیمان نیستم!

اعتراض هایی به نا برابری داشتم و دارم.قبل از این ماجرا نیز این نابرابری را در ورزش حس کردم و آن را کنار گذاشتم.اما خوانندگی جزئی از زندگی من است به همین خاطر تصمیم گرفتم مجددا وارد میدان بشوم.

از هیچکسی مشاوره ی خبری نگرفتم و نمی گیرم.البته دوستانی چون «یغما گلرویی» و «بابک صحرایی» به من لطف داشتند وهمیشه مدافع من بودند.

«بابک صحرایی» افزود: بعضی از ما سعی می کنیم با دروغ پراکنی شهرتی برای خود دست و پا کنیم اما باید در نظر بگیریم «حامی» زمانی که با مرحوم «بابک بیات» کار می کرد «حامی » بود وزمانی که با دیگران همکاری داشت باز همان شخصیت هنری را داشت.او خود شعر می نویسید؛آهنگ می سازد این گونه نیست که فقط یک حنجره باشد....

درپایان این جلسه «حمید حامی » گفت: من خواننده ی پاپ نیستم و نمی دانم چرا اخیرا پای خوانندگان پاپ به جاهایی چون تالار وحدت باز شده است.من خواننده ی کلاسیک پاپ هستم و همیشه تالار وحدت را خانه ی خود می دانستم .

در ابتدا سعی داشتیم کنسرت هایی در خارج از کشور برگزار کنیم چرا که به نظر می رسد مردم خارج کشور به موسیقی فاخر علاقه ی بیشتری داشته باشند .کما اینکه مجموعه ی شعر من نیز ابتدا به زبان فرانسوی نوشته می شود و اگر مردم مایل بودند ان را به زبان فارسی بر می گردانم.اما با پیشنهاد دوستان کنسرت کوچکی در تالار وحدت خواهم داشت و بعد از آن کنسرت های برون مرزی من آغاز می شوند تا ببینم آینده چگونه رقم می خورد

 

منبع : ریتم نو

نویسنده : فرزین پاک طینت

عکاس : امین باقری

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه