ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴:۰۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵

ستاره ی یازده ساله گروه سون در سالن میلاد

ریتم نو: اعضای گروه سون شب گذشته مورخ دهم اردیبهشت‌ماه با هواداران تهرانی خود تجدیددیدار کردند.

 +اجرای سه قطعه منتشرنشده


+آرش قنادی: ما روزهای خیلی سختی داشتیم تا به اینجا رسیدیم.


+ ما کاری به‌غیراز موسیقی نداریم و قول می‌دهیم آهنگ‌های خوب بسازیم


+سینا حجازی و حسین استیری مهمان کنسرت سون بودند





این کنسرت به همت شرکت آوای دوران با مدیریت خانم کاویانی و تهیه‌کنندگی رسول ترابی طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه برگزار شد.


پس از ورود نوازنده‌های گروه و شمارش معکوس؛ کیارش پوزشی، آرش و امیر قنادی سه خواننده‌ی گروه سون با پوششی مشابه کنسرت‌های گذشته روی صحنه آمدند تا با دو قطعه‌ی "من بی تو میمیرم" و "باور" در فضایی پرانرژی به هوادارانشان خوش‌آمد بگویند.


اجرای "خواهش" با پخش ویدئو کلیپش همراه بود و سپس فضای پرانرژِی ابتدای کنسرت با شروع "ادعا" به سالن میلاد بازگشت.بعد از ادعا نوبت به اجرای "نرو خواهش میکنم" رسید که با استقبال خوبی همراه بود.


اجرای قطعات زیادی در طول این کنسرت با پخش ویدئو کلیپ همراه بود که از هنرهای نمایشی چندانی بهره‌مند نبود و توجه مردم را بیش از صحنه به خود جلب می‌کرد و اکثر حاضرین باوجوداین نمایشگرها از تماشای هنرنمایی افراد روی صحنه غافل بودند.


آرش قنادی در ادامه‌ی کنسرت به هواداران پایتخت‌نشین گروهش گفت: ما روزهای خیلی سختی داشتیم تا به اینجا رسیدیم و از شما ممنونیم که رویای ما سه نفر را باور کردید و سپس همراه سایر اعضا به اجرای "همش به تو فکر میکنم"  پرداخت اما صدای سازها در طول اجرای این قطعه به‌قدری بود که صدای خواننده‌ها کمتر به گوش می‌رسید و حاضرین کمتر از سایر قطعات با اعضای گروه محبوبشان همخوانی کردند.


با تغییر جزئی دکور صحنه گروه سون سه قطعه جدید و منتشرنشده‌ی خود را اجرا کرد، اولین قطعه از ساخته‌های کیارش پوزشی بود به نام "عشق من" که در فضایی کاملاً احساسی اجرا شد و عدم حضور یک نوازنده‌ی ویلن در طول این قطعه بیش از همیشه به چشم می‌خورد که  رهبر ارکستر گروه سون جای خالی ویلن را در این قطعه با بوزوکی احمد حضرتی پر کرده بود.


در ادامه آرش قنادی پشت پیانو نشست، کیارش پوزشی با کیبورد و امیر قنادی هم با گیتار الکتریک دومین قطعه منتشرنشده‌ی گروهشان را اجرا کردند که فراموش کردن بخش‌هایی از ترانه توسط آرش قنادی لذت شنیدن این قطعه برای اولین بار را برای هواداران سون کاهش داد.


"من عاشقت میشم" نیز آخرین قطعه جدید گروه در برخی کنسرت‌های اخیر گروه اجراشده بود که با نمایش متن ترانه از طریق نمایشگرهای سالن میلاد مردم را دعوت به همراهی  و همخوانی با گروه کردند.


آرش قنادی قبل از اجرای "من عاشقت میشم" گفت: ما به دلایلی از سایر هنرمندان عرصه‌ی موسیقی دوریم و نمی‌توانیم ازنظر آن‌ها در تولید آهنگ‌ها استفاده کنیم و این‌ها فقط حاصل همفکری ما سه نفر است.


با دعوت هواداران به تشویق گروه سون سعی بر تغییر فضای حاکم بر سالن میلاد بود تا نوبت به اجرای "یه راهی پیش روم بذار" برسد و بعدازآن کیارش پوزشی گفت: یازده سال از پخش "ستاره" اولین آهنگ ما می‌شود، ممنون که در طول این یازده سال در کنار ما بودید.


"ستاره" با تک‌نوازی امیر قنادی آغاز و با استقبال بسیار زیاد هواداران و ستاره‌باران کردن سالن میلاد با نور تلفن‌های همراه اجرا شد.آرش قنادی پس از معرفی حسین استیری و نمایش کاغذ مربوط به تشکر از عوامل  اجرایی کنسرت برادرش را با نمایش پیام تبریک تولدش سورپرایز کرد و هواداران هم بعد از اجرای "اولین عشق" با خواندن آهنگ تولدت مبارک و احمد حضرتی هم با نواختن این آهنگ امیر قنادی را بیش‌ازپیش تحت تأثیر قراردادند.


معرفی نوازنده‌های گروه با هنرنمایی پیمان لطیفی باز سازش لحظاتی را برای استراحت اعضای گروه فراهم کرد.سینا حجازی و دکتر ستوده میهمانان کنسرت که معرفی شدند در ادامه گروه سون قطعه پرخاطره‌ی "واست میمیرم" را در بین موجی از استقبال حاضرین اجرا کردند.


پیش از تشکر از عاملین برگزاری کنسرت گروه سون آرش قنادی که بیش از سایر اعضا با هواداران ارتباط برقرار می‌کرد گفت: ما کاری به‌غیراز موسیقی نداریم و قول می‌دهیم آهنگ‌های خوب بسازیم چون این وظیفه‌ی ماست.


در پایان پس از درخواست‌های فراوان آخرین انتخاب گروه سون "دوست دارم" بود که با همراهی قابل‌تصور مردم شنیدنی‌تر شده بود.


بهروز علیاری (پیانو) ، حمیدرضا نصراللهی (پرکاشن) ، پژمان فرهمند (پرکاشن) ،پیمان لطیفی(درام) ، محمد عرفان زاده (گیتار الکتریک) ،سعید حسن زاده(گیتار بیس) ، احمد حضرتی (بوزوکی) ، محمد جمالی (کیبورد) ، هادی جداری (ساکسفون) ، حسین کیانی (ترومپت) و حسین شریفی (ترومبون) نوازنده‌های ارکستر گروه سون بودند.


منبع: ریتم نو
نویسنده: حامد سلگی
عکس: امین باقری


برچسب ها: کنسرت گروه سون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه