ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۴

شهاب اکبری : برای چاوشی آرزوی موفقیت بیش‌ازپیش دارم

ریتم نو : « محسن چاوشی » زاده هشتم مردادماه 1358 در خرمشهر و اصالتاً کرد است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 82 با آلبوم نفرین آغاز کرد و تاکنون بیش از 150 قطعه از وی منتشرشده است. با تیتراژ فیلم « سنتوری » مهرجویی به همگان معرفی شد و اکنون محبوب‌ترین خواننده ایران است. به بهانه تولد چاوشی با « شهاب اکبری » تنظیم‌کننده برخی از آثار او صحبت کردیم که اکبری ضمن تبریک تولد چاوشی از همکاری مجدد با او خبر داد.
photo_2015-07-27_11-08-44

 

+بهترین همکاریم با چاوشی در آلبوم " متأسفم " بوده است.

+ همکاری جدید شهاب اکبری با محسن چاووشی

 

« شهاب اکبری » تنظیم‌کننده، در آلبوم‌های چون « متأسفم »، « ژاکت »، « حریص »، « پرچم سفید »، « من خود آن سیاهم » با « محسن چاوشی » همکاری داشته است و ضمن تبریک تولد چاوشی بیان داشت: «آشنایی ما  به حدود یازده سال پیش در استودیویی به نام « آفاق » برمی‌گردد در ادامه تصمیم به همکاری گرفتیم که ماحصل این همکاری به شکل‌گیری آلبوم « متأسفم »انجامید بعدازآن در آلبوم «من خود آن سیزدهم » با او همکاری داشتم.»

وی در مورد چاوشی بیان کرد: «از انتخاب ترانه گرفته تا نحوه‌ی اجرا و هر چیز دیگر، چاوشی انسان خاصی است و همین  امر او را از دیگران متمایز کرده و موجب موفقیت روزافزون او شده است.»

اکبری در مورد کار کردن چاوشی با یک سری افراد خاص _چه در ترانه چه در آهنگ و... گفت: «او تیم خود را پیداکرده است شاید یکی از دلایل  این موفقیت نیز همین ثبات او در انتخاب عوامل باشد. به نظر من بهترین همکاریم با او در آلبوم «متأسفم» بوده گرچه همیشه از کار کردن در کنار او لذت برده‌ام . کاری جدید نیز با همکاری ما خواهید شنید که در حال حاضر نمی‌توانم آن را معرفی کنم ؛ هنوز سرنوشت این آهنگ معلوم نیست ؛امکان دارد در فضای مجازی  یا حتی در آلبوم جدید منتشر شود.»

همچنین در خصوص بسامد تعامل با چاوشی افزود: «این نکته که من در یک مقطع خاص با او همکاری بیشتری داشتم برمی‌گردد به‌اتفاق و هیچ‌گاه هیچ اختلافی _نه‌تنها با چاوشی_با هیچ خواننده‌ای نداشتم کما اینکه اخیراً در آلبوم «من خود آن سیزدهم» از تعامل با او لذت بردم. ادامه‌ی این همکاری‌ها نیز با اتفاقات برمی‌گردد.»

اکبری در پایان اظهار داشت: «برای چاوشی آرزوی موفقیت بیش‌ازپیش دارم و آرزو می‌کنم روزی شاهد برگزاری کنسرت اوباشیم چراکه طرفدارهای زیادی دارد و به‌حق که خوب و متفاوت کارمی کند.»

 

منبع/ ریتم نو

نویسنده/ فرزین پاک‌طینت
تقویم هنری ادامه