ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

علی معصومی و آلبومی با مختصات يك هنرمند ورزشكار

ریتم نو - علی معصومی خواننده قطعه محبوب «مرد» با همراهي چهره‌های مطرح موسيقي ايران مشغول تهيه آلبوم جديدش است.


ریتم نو - علی معصومی خواننده قطعه محبوب «مرد» با همراهي چهره‌های مطرح موسيقي ايران مشغول تهيه آلبوم جديدش است.


معصومي كه بازيكن سابق تيم ملي بسكتبال است، طي ماه‌های گذشته، با انتشار تك آهنگ‌هایی حضورش در عرصه موسيقي را اعلام كرده و بنا به گفته بهروز فرماني تهیه‌کننده آلبوم اول او، به آنچه بايد می‌رسیده، دست يافته است.


فرماني دراین‌باره به «ریتم نو» گفت: «تك آهنگ‌های علی معصومی مسير كاري آينده او را تا حد زيادي  مشخص كرد. درواقع بازخوردهای مخاطبان با توجه به صدا، شخصيت و تيپ متفاوت علي به ما نشان داد كه بايد در چه مسير موسيقايي گام برداريم و تا حدودي متوجه شديم كه مخاطبان از شخصيت خوانندگي علی معصومی چه انتظاري دارند. نكته اساسي اين است كه بسياري از هنرمندان و ورزشكاران درجه‌یک كشور با علی معصومی سابقه دوستي دارند و انتظارات از او هم در اين دو گروه  بسيار زياد است.»


فرماني همچنين درباره همكاران علی معصومي در آلبوم او گفت: «مهران عباسي تنظیم‌کننده اصلي اين آلبوم است كه تا امروز سه قطعه را تنظيم كرده است و ما بسيار از همكاري با او راضي و خوشحال هستيم. اميرعلي زمانيان هم ملودي ساز چند قطعه بسيار خوب اين آلبوم است. هرمس و اشكان آبرون هم در بخش شعر، ملودي و تنظيم دو قطعه با ما همكاري بسيار خوبي داشته‌اند و هومن نامداري عزيز هم در اين آلبوم در بخش تنظيم حضور درخشاني دارد. از ترانه‌های زهرا عاملي و محمد كاظمي و دوستان ديگر هم در اين آلبوم بهره‌مند شده‌ایم. گروه بسيار خوبي با ما در اين آلبوم همكاري داشته‌اند و نتيجه كار به‌زعم مشاوران تهيه اين آلبوم تا امروز بسيار خوب و متفاوت بوده است. بايد از زحمات جناب آقاي علی جعفری سرمایه‌گذار اين آلبوم هم صميمان تشكر كنم.»


به‌تازگی قطعه همه دنيا با ترانه محمد كاظمي، ملودي اميرعلي زمانيان و تنظيم مهران عباسي منتشرشده است و می‌توانید این قطعه را از اینجا بشنوید و دانلود کنید.


منبع: ریتم نو

برچسب ها: آلبوم علی معصومی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه