ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۴

محسن رجب پور: همانند تمام شهرهای بزرگ دنیا، تهران نیز استحقاق فستیوال موسیقی را دارد

ریتم نو : « محسن رجب پور » مدیر اجرایی دومین فستیوال موسیقی تهران از حضور چهره‌های سرشناسی چون «شهرام ناظری» « فرهاد فخرالدینی»،«علی رهبری»،«حمیدرضا نوربخش»، «محمد معتمدی»، «رشید وطن‌دوست» و «محمد علیزاده» در دومین فستیوال موسیقی تهران خبر داد. وی در خصوص این جشنواره گفت: «قصد داشتیم  به شیوه‌ی تمام شهرهای بزرگ  دنیا ،فستیوالی برای این شهر(تهران) در نظر بگیریم. بدیهی است که برگزاری چنین مجال‌هایی باعث رشد و تعالی موسیقی می‌گردد.»
EV5A3386+ لیست کامل برنامه‌ها در دومین فستیوال موسیقی تهران

در ابتدا «رجب پور» بیان داشت: «این فستیوال از دوازدهم تا شانزدهم مه ماه، مصادف با روز جهانی موسیقی و همچنین جشن خانه‌ی موسیقی برگزار می‌گردد.»

در اولین شب ،«شهرام ناظری» همراه با گروه «مولوی» و اجرای کنسرت« زمستان» مهمان این جشنواره است.

دومین شب نوبت کنسرت«جاودانه‌ها»ی  «فرهاد فخرالدینی» و «ارکستر ملی»است .این ارکستر با خواننده‌هایی چون«رشید وطن‌دوست»،«حمیدرضا نوربخش» و«محمد معتمدی» در مرکز همایش‌های برج میلاد به روی صحنه می‌رود و آثاری از «روح‌الله خالقی»، «علی تجویدی»، «همایون خرم»،«پرویز یاحقی» و... را اجرا می‌کند.

شب بعدی به اجرای «ارکستر سمفونیک تهران» به رهبری«علی رهبری» اختصاص می‌یابد . در این شب قطعه‌ی «کارمینا بورانا»اثر معروف «کارل ارف» نواخته می‌شود تا در شب بعدی میزبان«محمد علیزاده» باشیم .

درنهایت شب پنجم جشن اختتامیه را_ هم‌زمان با مصادف شدن رویدادهای مذکور_همراه با اجراهای منتخب برگزار می‌کنیم.

شایان‌ذکر است؛ خرید بلیت از www.3670.ir سایت امکان‌پذیر است .

رجب پور در پایان راجع به هدف برگزاری این فستیوال گفت: «مثل همه‌ی شهرهای بزرگ دنیا ،تهران نیز استحقاق این را دارد که فستیوالی در خصوص موسیقی داشته باشد سعی خانه‌ی موسیقی  بر این است بتوانیم هرساله این جشنواره را برگزار کنیم.بی‌شک وجود چنین برنامه‌هایی در اعتلای موسیقی ایران بی‌تأثیر نیست.»

 

منبع : ریتم نو

نویسنده : فرزین پاک‌طینت

 



 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه