ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۵

«ملودی آنلاین» اولین سیستم آموزش موسیقی  از راه دور به‌صورت زنده در ایران است

ریتم نو: علی پرکار خواننده‌ای که مخاطبان موسیقی او را  با راک آذری می‌شناسند،از اولین سیستم آموزش از راه دور در زمینه‌ی موسیقی خبر داد . وی ضمن نام بردن از اساتید حاضر در مجموعه‌ی «ملودی آنلاین»؛ درباره‌ی نحوه‌ی عضویت در این سیستم توضیحاتی ارائه کرد. در پایان بیان داشت: اگر چه‌کارهایی برای آلبوم بعدی‌مان انجام دادیم اما برای انتشارش نیاز به حامی مالی داریم.
+ مشکل قطع تصویر وجود نخواهد داشت

+ برای آلبوم بعدی نیاز به حامی مالی داریم

+ قطعاً پاپ کار نمی کنم

IMG_0888

پرکار در خصوص راه‌اندازی این سیستم به خبرنگاری «ریتم نو» گفت: سیستم آموزشی« ملودی آنلاین » به‌صورت ویدئوکنفرانس زنده هست.درواقع این امر،امکانی  را فراهم می‌آورد که هنر جویان و اساتید بدون صرف وقت و انرژی در کلاس درس حضور پیدا کنند. به همین منظور از نرم‌افزارها و سرورهای قدرتمندی استفاده کردیم تا طرفین یک‌بار هم با مشکل قطع شدن تصویر روبه‌رو نشوند.  با این روش به‌راحتی می‌شود از یک اینترنت با سرعت معمولی  استفاده کرد و به مانعی هم برنخورد.


وی در ادامه  اظهار داشت: تمام مراحل ثبت‌نام به‌صورت هوشمند انجام می‌شود .به نظرم این اتفاق کم‌نظیر می‌تواند در بهبود وضعیت موسیقی نقش مؤثری را ایفا کند چراکه از هر نظر بی اندیشیم،اتفاق خوبی رخ‌داده است به‌عنوان‌مثال استادان«بابک ریاحی پور»،«رامین بهنا»،«مزدا انصاری» و «شهرام مظلومی»  علاوه بر اینکه اساتید قابل‌توجهی هستند، شاید وقت آن را نداشتند که هرروز در یک مکان حاضر باشند.


علی پرکار درباره‌ی برگزاری کنسرت یا انتشار آلبوم دوم خود گفت:آلبوم اول ما در اردیبهشت‌ماه سال پیش وارد بازار موسیقی شد. همان‌طور که می‌دانید اولین گروهی بودیم که توانستیم مجوز آلبوم راک آذری را بگیریم. باور ما این است با تلفیق‌هایی که انجام دادیم، توانستیم هویت تازه‌ای را به موسیقی آذربایجان ببخشیم.


وی درباره‌ی آلبوم بعدی خود بیان کرد: هیچ‌وقت خودم را در موسیقی محدود نمی‌کنم اما یقیناً پاپ کار نمی‌کنیم چراکه فکر می‌کنم در آینده موسیقی دنیا به سمت دیگر خواهد رفت. فعالیت‌هایی انجام دادیم اما نیاز به حمایت مالی داریم ولی متأسفانه برای موسیقی راک حامی آن‌چنانی وجود ندارد.حتی در پروژه‌ی اول بیشتر دوستان به‌صورت افتخاری با ما همکاری کردند.اگر حمایت‌کننده پیدا نشد هم ما راه خودمان را طی می‌کنیم ولی مسلماً وجود حامی سرعت بیشتری به کار تولید خواهد  داد.


گفتنی است؛ علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به سایت melody-online.com مراجعه نمایند.




منبع: ریتم نو

نویسنده:فرزین پاک‌طینت

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه