ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴

کریس مارتین: ای کاش کلدپلی شهرت ادل را داشت!

ریتم نو: کریس مارتین (Chris Martin) امیدوار است که دیری نپاید تا کلمه ی cold با کلدپلی (Coldplay) مترادف شود, چرا که این هنرمند کمی به اسم مستعار "باحالی" مثل ادل (Adele) حسادت می کند!

photo_2016-02-06_01-38-20




این خواننده ی 38 ساله که در برنامه ی تلوزیونی حضور پیدا کرده بود، به تعدادی از سوالات پیرامون خودش و گروه پاسخ داد.


زمانی که از او پرسیده شد که آیا گروه تا به حال اسم دیگری داشته یا خیر، مارتین در پاسخ گفت: "ما یک بار برای یکی از اجراها با اسم ستاره ی دریایی به روی صحنه رفتیم" و در ادامه توضیح می دهد که به نظرش اسامی تک کلمه ای از قدرت بیشتری برخوردارند.


"می دونین یکی از اسم های باحال چیه؟ Adele اسم باحالیه، بیانسه (Beyonce)، تیلِر (Taylor), مطمئنم که می دونین وقتی می گم Taylor منظورم کی هست. فکر می کنم وقتی بگین The Cold هنوز کسی فکر نمی کنه که منظورتون Coldplay باشه, پس راه زیادی در پیش داریم. باید سختتر تلاش کنیم!"


از آنجایی که این برنامه ی تلوزیونی در روزهای نزدیک به مسابقه ی سالیانه ی Super Bowl ضبط شده, مجری برنامه سعی می کند کمی موضوع را به سمت مسابقه ببرد و تعدادی سوال نیز از مارتین در مورد فوتبال آمریکایی پرسید.


در ادامه ی برنامه کریس گوشه ای از هنرهایش که شامل تقلید رفتار و صدای ستارگان بود را با تقلید بروس سپرینگزتین  (Bruce Springsteen) و میک جَگِر (Mick Jagger) به نمایش گذاشت.


وی همچنین از د رولینگ ستونز (the Rolling Stones) در کنار Bruce Springsteen, یوتو (U2) و برونو مارز (Bruno Mars) به عنوان بت های موسیقیایی اش یاد کرد.



منبع: ریتم نو


گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه