ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۰:۱۵ - ۳۰ دی ۱۳۹۴

کنسرت های پاپ در سال 94 در رشت با اجرای رضا یزدانی به پایان میرسد

ریتم نو : کنسرت های پاپ در سال 94 در رشت با اجرای رضا یزدانی به پایان میرسد. فرهاد گوی آبادی تهیه کننده این کنسرت ضمن اعلام این خبر افزود در تاریخ 13 بهمن ماه سال جاری در تالار شاپرک رشت رضا یزدانی با هوادارانش دیدار میکند.
 کنسرت های پاپ در سال 94 در رشت با اجرای رضا یزدانی به پایان میرسد. کنسرت های پاپ در سال 94 در رشت با اجرای رضا یزدانی به پایان میرسد.

این کنسرت به همت موسسه جام سبز برگزار میشود و اولین اجرای این خواننده بعد از انتشار آلبوم آخرش میباشد که چندی پیش نیز جشن امضا و مراسم رونمایی از آلبوم تصویری نوستالوژی در رشت با حضور پرشمار طرفداران رضا یزدانی در رشت برگزار شده بود.
بلیت های این کنسرت بصورت آنلاین در سایت iranconcrt.com و با قیمت های 60 هزار و 70هزار و 80هزارتومان در اختیار علاقمندان قرار دارد.
به گفته وحید احمدی آرا مدیر روابط عمومی موسسه جام سبز اجرای بعدی این موسسه در شهر رشت برنامه های نوروزی این موسسه در سال 95 خواهد بود که پس از کسب مجوزهای لازم زمان و مکان دقیق انها اعلام خواهد شد.
پس از کنسرت رضا یزدانی در رشت کنسرت پاپ دیگری در سال94 برگزار نخواهد شد.
همچنین موسسه جام سبز در تاریخ 3بهمن ماه برای اولین بار کنسرت گروه لیان به سرپرستی محسن شریفیان را نیز در تالار شاپرک برگزار مینماید.

 

منبع : ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه