ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

گزارش از برگزاری ششمین نشست باشگاه شعر طنز کندو

ریتم نو : ششمین نشست باشگاه شعر طنز کندو با اجرای « همایون حسینیان » و حضور « مهراب قاسم‌خانی » ،« صابر قدیمی »، « مهدی استاد احمد »، « مصطفی مشایخی »،  « شروین سلیمانی »، « سعید نوری » و « علیرضا لبش » ساعت 18مورخ دهم مردادماه سال جاری در « سینما ققنوس » تهرانسر برگزار شد.


در این مجال پس از شعرخوانی توسط مدعوین « مهراب قاسم‌خانی » بیان کرد: متأسفانه شکافی در بین نسل نویسندگان فیلم‌نامه‌های طنز به وجود آمده که یکی از دلایل این فاصله تا حدی نتیجه‌ی قصور مسئولان فرهنگی و حتی کسانی چون ما هست چراکه برای نسل سازی اقدامی نکرده‌ایم از دیگر دلایل می‌توان به سخت بودن این حرفه اشاره کرد به‌عنوان‌مثال وقتی یک سال ممنوع الفعالیت شدم انگیزه‌ای برای ادامه‌ی کار نداشتم همین بی‌انگیزگی باعث شد تا این بار خودم یک سال دست به فعالیت نزنم و عملاً دو سال فعالیت نداشته باشم.

وی در ادامه افزود: امیدوارم در آینده بعضی حساسیت‌های بی‌مورد جایگزین درک بالا و ظرفیت‌های طنز پذیری بشوند چراکه  شوخی هدف توهین و آزار را ندارد. تنها چیزی که در این امر باعث دلخوری می‌گردد تعصب‌های بی‌مورد است.

در پایان « همایون حسینیان » اعلام کرد که احتمالاً در این مکان کلاس‌های فیلم‌نامه‌نویسی برگزار کنیم و از حضور « مهراب قاسم‌خانی » بهره ببریم.

 

منبع: ریتم نو

نویسنده: فرزین پاک‌طینت

عکاس: امین رجبی