ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۷ - ۳۰ تير ۱۳۹۵

آثار جدید امیرحسین سمیعی در راه انتشار

ریتم نو - امیرحسین سمیعی آهنگساز جوان و مستعد موسیقی فیلم و سینمایی است که تا به امروز سابقه‌ی همکاری با چندین فیلم سینمایی، تئاتر، ارکسترهای متعدد و همچنین کار با چهره‌های سرشناس ترانه و موسیقی ازجمله «بهزاد عبدی»، «محمدعلی بهمنی»، «شمس لنگرودی»، «سینا سرلک» و... را در کارنامه‌ی هنری خود دارد.
 

Untitled-1




پیش‌ازاین وی موسیقی فیلم‌های همچون «می‌خواهم شنیده شوم»، «بی مرزی»، «عشاق»، «مرمت»، «دست خدا»، «بیداری رویاها» و ... را ساخته و همچنین در بخش تئاتر نیز ساخت قطعات نمایش‌های «یندار بی دخش»، «گوزنها»، «کهکشان راه شیری»، «چه کسی است که همه داستان‌ها را به یاد آورد»، «باغ آلبالو» و... را در کارنامه‌ی هنری‌اش به ثبت رسانیده است.


هم‌اکنون سمیعی در ادامه‌ی فعالیت‌هایش در زمینه موسیقی، این بار نیز برای چندمین بار در زمینه‌ی موسیقی فیلم نیز آثاری را در آستانه انتشار دارد.


وی تاکنون موسیقی فیلم‌های «نیلوفر»، «پونه»، «بتی و دیگران» از آثار «اسماعیل مهین دوست» را ساخته است و همچنین موسیقی فیلم «پلات» ساخته «محمد حسین زینعلی» را نیز به مرحله پایانی رسانده است. از سوی دیگر این هنرمند جوان و باسابقه موسیقی سریال «دانه های انار» را نیز برای شبکه دو سیما به پایان رسانده است.


منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه