ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۲۱ مهر ۱۳۹۴

آخرین اجرای 28 روی صحنه رفت / منتظر کنسرت بعدی زانیار با آلبوم جدید باشید!

ریتم نو: زانیار خسروی در آخرین اجرای خود قبل از ماه‌های محرم و صفر در سالن میلاد نمایشگاه برای دو سانس در تاریخ بیستم مهرماه روی صحنه رفت.


این کنسرت به همت شرکت آوای فروهر به مدیریت آقای مجتبی حاتم پور در حالی برگزار شد که تبلیغات و بنرهای این کنسرت در سطح شهر به‌صورت گسترده قرارگرفته بود.


زانیار خسروی و گروهش به رهبری محمدرضا رهنما با "جاذبه" روی صحنه آمدند و به مهمانان خود خوش‌آمد گفتند.


"چشم رویایی" که اجرا می‌شد حرکات محمدرضا رهنما دیدنی‌تر از زانیار خسروی بود و توجه خیلی از حاضرین را به هنرنمایی خودش جلب کرده بود.


عضو جدید گروه زانیار امیر محمدی نوازنده ساکسیفون و کلارینت برای اجرای "28" با ساکسیفون در کنار خواننده گروهش ایستاد و این قطعه را با صدای شنیدنی سازش هنرمندانه آغاز کرد.


در طول اجرای "28" نوازندگان گیتارهای آکوستیک ، بیس و الکتریک در یک خط کنار زانیار خسروی ایستاده بودند و نگاه‌ها را جذب خودشان کردند.


امیر محمدی تنها چهره‌ی نو روی صحنه نبود بلکه در این اجرا علیرضا ثنایی نوازنده گیتار آکوستیک که در گروه سیروان خسروی ساز میزند هم با گروه زانیار همراه شده بود.


"هی تو" ، "حس کمیاب" و "تو اگه بخوای" که اجرا شدند یک نظرسنجی پیامکی از طرف شرکت آوای فروهر روی نمایشگرها ظاهر شد و زانیار هم با اعتراض به نبود برخی قطعه‌ها در گزینه‌ها از هوادارانش در مورد بهترین آهنگش نظرسنجی کرد که "بدون تو" نظر قطعی هواداران بود.


"گریه‌ام گرفت" آخرین قطعه اجرایی در بخش اول کنسرت شب گذشته بود و زانیار برای اولین بار و همزمان با پخش اینترنتی ویدئو کلیپ "جاذبه" را در سالن پخش کرد تا هم از کیفیت استقبال اولین بینندگان این ویدئو کلیپ آگاه شود هم  در این فرصت  به همراه گروهش استراحت کوتاهی بکند.


در آغاز بخش دوم کنسرت با تغییر فضا "دستی‌دستی" بسیار پرانرژی و با استقبالی فراوان اجرا شد که آتیش بازی روی صحنه حین خواندن ، اجرای آن را تماشایی‌تر کرده بود.


نظرسنجی پیامکی شرکت آوای فروهر که بین تمام قطعات بر روی نمایشگرها به نمایش درمی‌آمد زانیار خسروی را هم آزرده‌خاطر کرده بود و با اعتراض او ، پخش بیش‌ازاندازه آن به پایان رسید.


"هیپنوتیزم" با همخوانی محمدرضا رهنما با زانیار خسروی و دعوت هواداران به تشویق همراه بود و به معرفی امین راد نوازنده‌ی درامز تنها ساز کوبه‌ای گروهش منجر شد.


زانیار خسروی که در برقرار کردن ارتباط و ایجاد شور و هیجان در هوادارانش بسیار باتجربه بود در این بخش "امید دارم هنوز" را در فضایی احساسی اجرا کرد و سپس صحنه‌ی سالن میلاد در تاریکی مطلق فرورفت و نورپردازی سالن محمدرضا رهنما را تبدیل به تنها فرد روی صحنه کرده بود که اورتور "بدون تو" را با کیبوردش می‌زد و همه شاهد اجرایی خاص از پرطرفدارترین قطعه زانیار بودند.


انتخاب بعدی زانیار "ریسک" بود که حتی پرطرفدارتر "بدون تو" به نظر می‌رسید که پخش ویدئو کلیپ آن در طول اجرا استقبال از این قطعه را دوچندان کرده بود ، او که در لحظاتی از اجرا حرکاتش را با اکت نوازندگان تنظیم می‌کرد در هوادارانش شور و هیجانی کم‌نظیر ایجاد می‌کرد.


زانیار خسروی سپس نوازندگان گروهش را معرفی کرد که محمدرضا رهنما (کیبورد) ، امید فرهود نیا (گیتاربیس) ، محسن کامران جم (گیتار الکتریک) ، علیرضا ثنایی (گیتار اکوستیک) ، امیر محمدی (ساکسیفون،کلارینت) و امین راد ( درامز) اعضای گروه او بودند.


خسروی در ادامه از احسان حاجیان، فرهاد فتحی ، شرکت آوای فروهر و مجتبی حاتم پور تشکر کرد و به اجرای "فکر بکر" با همخوانی رهنما پرداخت.


شور و حال نوازنده‌ها در طول اجرای "فکر بکر" بسیار تماشایی بود و به تک‌تک حاضرین انتقال داده شد.


 خسروی قبل از اجرای آخرین قطعه گفت : با این دو سانس اجرا انرژی جمع می‌کنیم برای دو ماه دوری از شما و تهیه آلبوم جدیدم که بعد از ماه‌های محرم و صفر منتشر خواهد شد.


هیچ قطعه‌ای هم در طول سانس اول دو بار اجرا نشد و او در پایان با اجرای "طفره نرو" با هوادارانش خداحافظی کرد.


منبع : ریتم نو


نویسنده : حامد سلگی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه