ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۵

آخرین برنامه هزار صدای سال 95 روز پنج‌شنبه 19 اسفندماه در ارسباران برگزار می‌شود

ریتم نو - ساعت 15 روز پنج‌شنبه 19 اسفندماه، فرهنگسرای ارسباران شاهد برگزاری آخرین برنامه هزار صدا در سال 95 خواهد بود.


در این برنامه که مثل دو برنامه قبلی به بخش موسیقی کلاسیک ایرانی اختصاص خواهد داشت، استاد مهدی آذرسینا به‌عنوان کارشناس آهنگسازی و نوازندگی، محمد معتمدی به‌عنوان کارشناس آواز و غلامرضا طریقی به‌عنوان کارشناس شعر و ترانه به بررسی آثار گروه‌های جوان خواهند پرداخت و گروه برگزیده را معرفی خواهند کرد.


همچنین در این برنامه، حمیدرضا منفرد، خواننده جوانی که فیلم اجرایش در تلویزیون و محافل دیگر بسیار دیده‌شده و موردتوجه قرارگرفته است، به‌عنوان خواننده مهمان قطعاتی را اجرا خواهد کرد.


حميدرضا منفرد از شهرری فرزند زنده‌یاد رضا منفرد (از خوانندگان بنام سبك سنتى نسل گذشته) است و پدربزرگش هم، زنده‌یاد حاج مرشد محمود معروف به بلبل شهررى نيز از صدايى زيبا و رسا برخوردار و از زمينه خوانان معروف تهران بوده است.


بنا بر اعلام آرش نصیری مدیر و مجری هزار صدا، این برنامه با توجه به نزدیکی به هشتم اسفند، سالروز درگذشت استاد بنان، به این بزرگ‌مرد موسیقی ایران تقدیم خواهد شد و در کنار آن، تماشاگران شاهد میان برنامه‌های جذاب دیگری نیز خواهند بود.


هزار صدا برنامه‌ای برای حمایت و راهنمایی چهره‌های تازه موسیقی است که از سال 92 به مدیریت آرش نصیری در فرهنگسرای ارسباران آغاز به کارکرده است و هم‌اکنون در دو بخش پاپ و سنتی ایرانی هرماه هرکدام یک‌بار برگزار می‌شود. برنامه این پنج‌شنبه، هفدهمین برنامه هزار صدای برگزارشده در سال 1395 است.


بنا بر اعلام مدیر این برنامه، فینال بخش‌های پاپ و سنتی هزار صدا، فروردین و اردیبهشت 96 برگزار و نفرات و گروه‌های برگزیده معرفی خواهند شد.



منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه