ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

آرمین زارعی به پویش ملی «قلیان‌ها را گلدان کنیم» پیوست

ریتم نو – آرمین زارعی خواننده موسیقی کشورمان با انتشار ویدئویی به پویش ملی «قلیان‌ها را گلدان کنیم» پیوست.





ریتم نوآرمین زارعی خواننده موسیقی کشورمان با انتشار ویدئویی به پویش ملی «قلیان‌ها را گلدان کنیم» پیوست.


این پویش (کمپین) که توسط دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت طراحی‌شده ، با استقبال گسترده پزشکان ، هنرمندان سینما و موسیقی ، ورزشکاران و مردم روبه‌رو شده و این همراهی از سوی چهره‌های مطرح به شکل تحسین‌برانگیزی مضاعف شده است.


آرمین زارعی با انتشار این ویدیو به مخاطبانش گفت:  "صادقانه عرض می‌کنم که شخصاً تا حالا لب به سیگار و به قلیان نزده‌ام و همیشه سعی کرده‌ام با ورزش کردن و هنرم، زندگی سالم و آرامی را برای خودم بسازم. متأسفانه عارضه قلبی و بیماری از بزرگ‌ترین عوارض کشیدن قلیان است و می‌خواهم از شما خواهش کنم اگر حرف‌های من، کوچک‌ترین تأثیری بر روی شما می‌گذارد و اینکه سلامتی‌تان برایتان ارزش دارد از همین حالا قلیان‌ها را به همراه من گلدان کنید."


گفتنی است؛ در میان اهالی موسیقی تاکنون هنرمندان مطرحی همچون حمید حامی ، بابک جهانبخش ، محمد معتمدی ، کامران رسول زاده ، ستار اورکی ، مونا برزویی ، روزبه نعمت الهی ، سعید مدرس ، سپهر شاکری ، مهرداد نصرتی و محسن رجب پور به این کمپین پیوسته‌اند.


پویش ملی قلیان‌ها را گلدان کنیم در شرایطی مطرح‌شده که استعمال دخانیات میان جوانان به یک اپیدمی تبدیل‌شده و حتی بعضاً در رسانه‌ها از استعمال قلیان توسط مطرح‌ترین ورزشکاران کشور نوشته می‌شود.قلیان کشیدن میان جوانان ، نوجوانان و زنان نیز بر همین اساس ، هرروز بیش از روز پیش گسترده می‌شود.


در این شرایط است که پیوستن چهره‌های مطرح و مرجع عرصه‌های مختلف ، می‌تواند مضرات بسیار زیاد کشیدن قلیان را به سطح عمومی بکشاند و توجه خانواده‌ها را نیز به این موضوع مهم مرتبط با سلامتی فرزندانشان جلب کند.


منبع : ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه