ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

آلبوم «آینه قدی» با صدای «مهدی یراحی» منتشر شد

ریتم نو - چهارمین آلبوم رسمی مهدی یراحی با عنوان آینه قدی روانه بازار موسیقی کشور شد.

+ جزئیات، پوستر و کاورهای آلبوم





آلبوم «آینه قدی» چهارمین آلبوم رسمی مهدی یراحی از صبح امروز به‌صورت رسمی در سراسر کشور توزیع‌شده است و مراسم رونمایی و جشن امضای آن نیز، عصر امروز – سه‌شنبه 19 بهمن - از ساعت 15 در مرکز همایش و گالری دیپلماتیک «اکو» برگزار خواهد شد.


این آلبوم در ده قطعه به نام‌های: آینه قدی، نفس، شال گردن، بی دفاع، تو که می‌رفتی، همین ساعت، بی‌سرزمین، مغلوب، سرما نزدیکه و نگو نگفتی، منتشر شده است که ترانه‌های آن را روزبه بمانی، امیرعلی بهادری، آرش مهرابی، رضا شاهین و امیرحسین مساح سروده‌اند.


مهدی یراحی، امیرعلی بهادری، احسان نی‌زن، وحید پویان و اسحاق اسدبیگی ملودی‌های «آینه قدی» را ساخته‌اند و در بخش تنظیم و میکس و مسترینگ این آلبوم نیز نام‌هایی چون: هومن نامداری، کوشان حداد، پیمان میرزایی، سعید زمانی، اسحاق اسدبیگی و... به چشم می‌خورند.


مجید عبدی تهیه کننده چهارمین آلبوم رسمی «مهدی یراحی» است و این آلبوم تحت امتیاز شرکت «رویال هنر پارس» روانه بازار موسیقی کشور شده است و «پخش دنیای هنر» نیز وظیفه توزیع آن را در بازار موسیقی کشور بر عهده دارد.


آلبوم «آینه قدی» در مدت‌زمان کوتاهی که برای پیش‌فروش اینترنتی روی سایت‌های فروش آنلاین قرارگرفته بود، رتبه نخست پیش‌فروش اینترنتی را از آن خود کرد و یراحی در گفتگویی کوتاه از این اتفاق که به گفته خودش نشان‌دهنده احترام مخاطبانش به حقوق مادی و معنوی صاحبان آثار هنری و قانون کپی‌رایت است، ابراز خرسندی و از آن‌ها قدردانی کرد.


مهدی یراحی تاکنون چهار آلبوم به نام‌های «منو رها کن» (1390)، «امپراطور» (1392)، «مثل مجسمه» (1394) و «آینه قدی» (1394) را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده است.


علاقه‌مندان برای تهیه آلبوم «آیینه قدی» به‌صورت نسخه اصلی می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بیپ تونز beeptunes.com» قابل خریداری دیجیتال و دانلود قانونی است.


منبع: ریتم نو


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه