ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۴

پاییز امسال آلبوم افشین سیاه پوش منتشر می‌شود / اجرای آثار پیش از انقلاب در تهران و شهرستان

ریتم نو: افشین سیاه پوش خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرا، جزو نسل اولی‌های موسیقی پاپ که این روزها مشغول تمرین برای یک اجرای خاص باهدف آشنایی نسل جوان با موسیقی باکیفیت است در گفتگو با خبرنگار سایت ریتم نو از انتشار آلبوم رسمی خود تحت عنوان « واسه دل خودم » خبر داد.
photo_2015-09-11_11-08-34


 

 

 

افشین سیاه پوش در خصوص فعالیت موسیقی در درست انتشار خود گفت : «آلبومی تحت عنوان« واسه دل خودم » با همکاری افرادی چون «مسعود امامی»، «بابک مافی»، «امین قباد»،«حامد برادران» و... را بعد از ماه محرم ، در اواخر پاییز منتشر خواهم کرد و در تهران کنسرتی را با ویژگی‌های خاص برگزار می‌کنیم.»

سیاه پوش در ادامه راجع به خاص بودن این کنسرت بیان داشت: «علت خاص بودن این کنسرت اجرای دوباره‌ی برخی آهنگ‌های ساخته‌شده است که ازنظر زمانی به‌پیش از انقلاب اسلامی برمی‌گردند. تمام قطعات مربوط به زمان‌های پیش می‌باشد حتی سعی شده که محیط را با توجه با آن حال و هوا درست کنند و تنها چیزی که در باز اجرایی این قطعات فرق کرده، تنظیم‌ها است . ارائه‌ی این‌گونه موسیقی با اهدافی همچون تجدید خاطره و آشنایی نسل جوان با موسیقی باکیفیت و اصیل آن دوران انجام‌شده و تمام سعی ما بر این بوده که این پروژه به‌صورت دائمی انجام شود. زیرا همان‌طور که گفته شد علاوه بر ادای دین خود به این نوع موسیقی هدف سازنده‌تری هم دنبال می‌کنیم به همین منظور در کنار تولید آثار جدید قصد داریم هرچند وقت یک‌بار کنسرت‌های این‌چنینی را در تهران و شهرهای دیگر برگزار کنیم.»

وی در پایان در مورد همکاری با «نیما کامکار» گفت: «از این همکاری خوشحال و راضی هستم و امیدوارم درزمینهٔ باز اجرایی ساخته‌های نوستالژیک همکاری طولانی‌مدتی داشته باشیم.»

 

منبع : ریتم نو

نویسنده : فرزین پاک‌طینت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه