ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۳۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵

آلبوم “ًاینا یعنی عشق “با صدای بابک جهانبخش منتشر می‌شود

ریتم نو : آلبوم «اینا یعنی عشق» به خوانندگی بابک جهانبخش تا خردادماه سال جاری منتشر و راهی بازار موسیقی کشور می‌شود.این خواننده مطرح همچنین در تاریخ 29 و 30 اردیبهشت‌ماه کنسرت آلبوم «اینا یعنی عشق» را برگزار می‌کند.

+ جزئیات آلبوم و برنامه کنسرت ها


 photo_2016-04-23_00-14-03




بابک جهانبخش که در ایام نوروز قطعه ریتمیک اینا یعنی عشق را منتشر کرد و با استقبال مخاطبانش قرار گرفت ، در مورد عنوان و فضای آلبوم خود عنوان کرده است: « ترجیح دادم نام هیچ‌کدام از قطعات این آلبوم را برای عنوان این مجموعه انتخاب نکنم و نگاه کلی‌تری داشته باشم.این آلبوم برگرفته از تعدادی از عاشقانه‌های من است.همچنین تک آهنگ "اینا یعنی عشق" که به مناسبت عید نوروز منتشر شد ، در این مجموعه قرار نگرفته است.»


لازم به ذکر است ؛ آلبوم "اینا یعنی عشق" تا خردادماه توسط "موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین" به مدیریت محمدرضا خانزاده وارد بازار موسیقی کشور می‌شود.


همچنین اولین کنسرت آلبوم "اینا یعنی عشق" بابک جهانبخش طی تاریخ بیست‌ونه و سی‌ام اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.


جهانبخش در این کنسرت علاوه بر اجرای قطعات آلبوم "اینا یعنی عشق" ، گلچینی از محبوب‌ترین قطعات آلبوم‌های خود به همراه چند تک آهنگ منتشرشده خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد.


بابک جهانبخش همچنین به همت "موسسه فرهنگی و هنری اکسیر نوین" ، ابتدا در تاریخ 15 و 16 اردیبهشت‌ماه در شهر بجنورد (تالار مجلل فرهنگی و هنری گلشن) به اجرای کنسرت خواهد پرداخت و سپس 23 اردیبهشت‌ماه در شهر کرمان (تالار مجلل هتل ایران‌گردی) به دیدار دوستدارانش می‌رود.


گفتنی است ؛ علاقه‌مندان برای تهیه بلیت کنسرت می‌توانند از ساعت چهارده امروز (شنبه) به سایت اکسیر کنسرت مراجعه نمایند.



منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه