ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵

آلبوم بابک جهانبخش "حالم خوبه" نام گرفت

ریتم نو: هشتمین آلبوم بابک جهانبخش در روزهای پایانی مراحل تولید به «حالم خوبه» تغییر نام داد و تا خردادماه سال جاری منتشر و راهی بازار موسیقی کشور می‌شود.

Babak-Jahanbakhsh-Ritmeno (28)




جدیدترین آلبوم بابک جهانبخش بالاخره نام‌گذاری شد و بعد از مدت‌ها که عنوان این آلبوم تغییر می‌کرد و به گفته خود جهانبخش او دچار وسواس در انتخاب نام آلبوم شده بود ، در آخرین لحظات یک قطعه به نام حالم خوبه به آلبوم اضافه شد که باعث شد این خواننده تصمیم قطعی خود را برای نام‌گذاری آلبوم بگیرد.پیش‌ازاین جهانبخش عنوان "اینا یعنی عشق" را برای هشتمین آلبوم خود انتخاب کرده بود.


بابک جهانبخش شب گذشته با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود خبر از قطعی شدن نام آلبوم داد.


جهانبخش بعد از آلبوم های موفقی که منتشر کرده است ، توقع می‌رود این اثر نیز با اقبال عمومی روبه‌رو شود.این در حالی است که این خواننده در ایام نوروز قطعه ریتمیک "اینا یعنی عشق" را منتشر کرد که مورد استقبال مخاطبانش قرار گرفت.


شایان‌ذکر است که پوریا مطلبی مدیر روابط عمومی شرکت اکسیر نوین در گفتگو با خبرنگار وب‌سایت «ریتم نو» این خبر را تائید کرد.


گفتنی است ؛ اولین کنسرت آلبوم "حالم خوبه" بابک جهانبخش در روزهای 29 و 30 اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.علاقه‌مندان برای تهیه بلیت کنسرت می‌توانند از هم‌اکنون به سایت اکسیر کنسرت به نشانی www.exirconcert.com مراجعه نمایند.



منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه