ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۱:۲۱ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۴

آلبوم «تا همیشه» با صدای هادی فیض‌آبادی رونمایی شد

ریتم نو : آیین رونمایی از آلبوم « تا همیشه » جمعه هفتم اسفند ماه در کافه گپنا برگزار شد. این مراسم که با حضور هادی فیض‌آبادی خواننده این آلبوم و پویان رمضانی آهنگساز برگزار شد.
Hadi Feizabadi (1) آلبوم «تا همیشه» با صدای هادی فیض‌آبادی رونمایی شد

در ابتدا پس از خوش‌آمدگویی هادی فیض‌آبادی به مهمانان و اهالی رسانه، با پخش قطعات آلبوم «تا همیشه» آغاز شد. این مراسم که قرار نبود طبق روال معمول نشست‌های رونمایی برگزار شود، به همین خاطر خبرنگاران در گوشه‌ای از کافه با خواننده و آهنگساز این آلبوم به گفت‌وگو پرداختند و پس از آن نوبت به اجرای زنده قطعه «بغض» از آلبوم «تا همیشه» رسید. اجرای هادی فیض‌آبادی و گروه نوازندگان، مورد استقبال حاضرین قرار گرفت و پس از اجرای موسیقی، مراسم امضای آلبوم برپا شد.

پایان‌بخش این مراسم همراه بود با رونمایی از ویدیوکلیپ جدید گروه «بام» با صدای هادی فیض‌آبادی که به زودی در فضای مجازی پخش خواهد شد.

آهنگسازی قطعات آلبوم «تا همیشه» برعهده پویان رمضانی بوده و از اشعار سعدی، هوشنگ ابتهاج، محمد حاجی‌محمدی، دکتر نیرسینا و علی عباسی استفاده شده است. علی جعفری‌پویان، آتنا اشتیاقی، فرشید پاتینیان، پریا پیرزاده، حامد فیض‌آبادی، ناصر رحیمی و... به عنوان نوازنده در قطعات این آلبوم حضور داشته‌اند. طراحی گرافیک این آلبوم هم برعهده حسام حاجی‌پور بوده است.

«تا همیشه» پس از آلبوم‌های «آسمان مهتاب» و «درشعله با تو رقصان»، سومین آلبومی‌ست که با صدای هادی فیض‌آبادی منتشر شده است و او این روزها آلبوم «زمستان» اثر استاد حمید متبسم را در نوبت انتشار دارد. هادی فیض‌آبادی امسال در کنسرت اپرای عاشورا به رهبری نصیر حیدریان و آهنگسازی بهزاد عبدی ایفای نقش امام حسین(ع) را بر عهده داشت. او همچنین در سال 2015 به اتفاق گروه «سپندار» در فستیوال رنسانس کشور ارمنستان موفق به دریافت جایزه نخست بخش موسیقی بین‌الملل و همچنین تقدیر هیئت داوران شد.


منبع : ریتم نو
عکاس : مونا فاضلی






ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه