ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴

آلبوم "جاذبه" حامد محضر نیا رونمایی و منتشر شد

ریتم نو : مراسم رونمایی از آلبوم « جاذبه » اثر « حامد محضر نیا » روز شنبه یازدهم مهرماه در هتل بزرگ تهران با حضور وی و عوامل آلبوم برگزار شد.


مراسم با بیش از یک ساعت تأخیر با اجرای عبدالله روا و امیرعباس خلیلی آغاز شد که مهمانانی از جنس فوتبال و تلویزیون داشت.

در آغاز عبدالله روا از سختی‌های راه حامد محضر نیا سخن گفت که اگر هرکس داستان زندگی وی را بداند متوجه خواهد شد که محضر نیا به‌حق به چنین جایگاهی رسیده است و امروز از دومین آلبوم خود رونمایی می‌کند.

روا همچنین اشاره‌ای به تیتراژهای خوانده‌ شده توسط محضر نیا کرد و سپس قسمت‌هایی از این قطعات برای حضار پخش می‌شد تا یادآور تیتراژهای «برنامه امروز هنوز تموم نشده»، «آوازه»، «آیه‌های تمدن»، «حذف و اضافه»، «برنامه گلخانه»، «برنامه مهمونی»، «عطر نارنج»، «روزهای خوب»، «دعوت» و «از تو نفس می‌گیرم» باشد.

سپس حامد محضر نیا روی صحنه آمد و با همراهی «داوود محمدی» قطعات « بوی بارون» و «ممنونم» را به اجرا درآورد و در پایان به عدم تمرینشان اشاره کرد اما حضار از اجرای وی به‌صورت لایو احساس رضایت کردند.

محضر نیا در ادامه‌ی اجرای خود در مورد آلبوم « جاذبه » به عاشقانه بودن این اثر و نماد عشق حضرت علی(ع) و حضرت زهرا اشاره کرد و افزود: «در این اثر از بزرگان موسیقی و همچنین افرادی که اول راه هستند بهره گرفتیم که آهنگسازی تمامی قطعات و ترانه‌سرایی نود درصد قطعات را شخصاً بر عهده داشتم و از ترانه دو ترانه‌سرای یزدی و اصفهانی نیز استفاده کردیم البته شخصاً در بخش ترانه ادعایی ندارم و آن‌قدر ترانه این دو عزیز خوب بود که در این آلبوم قرارگرفت.»

خواننده آلبوم جاذبه همچنین به صحبت‌هایش با محسن یگانه درگذشته اشاره کرد و گفت: « محسن یگانه به من گفت که مردم از فقیر تا پولدار این روزها اعصاب درستی ندارند و فکرشان درگیر است و چیزی که باعث می‌شود آرامش بگیرند دکمه "پلی" موسیقی است و باید آن‌قدر شعور داشته باشیم که بهترین قطعه را منتشر کنیم. من 22 قطعه برای این آلبوم ساختم و به همین خاطر یازده قطعه در آلبوم قرار گرفت.»

پس از اتمام صحبت‌های محضر نیا از پدر و برادر وی به همراه حاج عباس روزمه دعوت شد که روی سن حاضر شوند تا از دومین آلبوم رسمی حامد محضر نیا رونمایی شود که در همین راستا پدر وی خاطراتی از کودکی دو پسرش و دل‌نگرانی‌های مادر برای بهتر شدن این اثر تعریف کرد.

 

حامد محضر نیا اولین اثر رسمی خود را در سال 91 تحت عنوان «استثنایی» منتشر کرد که افراد مشهوری ازجمله محسن یگانه، رضا تاجبخش، امید حاجیلی و... وی را در آهنگسازی و تنظیم همراهی کردند و «جاذبه » دومین اثر محضر نیا با حضور افرادی چون «فرزاد سرور»،«داوود محمدی»، «علی اسماعیلی»، «کوشان حداد»، «علی درخشنده»، « ایمان حجت» و... منتشر شد.

 

منبع : ریتم نو

نویسنده : مریم رفایی

عکاس : امین باقری


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه