ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۴

آلبوم جدید ریدیوهد تابستان آینده بروی صحنه می‌رود

ریتم نو: زمانی که مدیران برنامه‌ی فستیوال Primavera Sound ، گروه‌های حاضر در فستیوال سال 2016 را اعلام کردند خبرهای خوب و پیش‌بینی‌نشده‌ای به گوش رسید.

photo_2016-01-24_21-38-07




گروه ریدیوهد (Radiohead) نه‌تنها در این جشنواره حضور خواهد داشت، بلکه آلبوم جدیدی که گمانه‌زنی در مورد آن بسیار است را به روی صحنه خواهد برد. بنا بر گفته‌ی مسئولین این جشنواره "معرفی آلبوم جدید گروه بریتانیایی ریدیوهد" بخشی از این فستیوال خواهد بود.


Primavera از اول تا پنجم ژوئن در Parc del Fòrum شهر بارسلونا در اسپانیا برگزار خواهد شد. ریدیوهد همچنین روز 8 جولای در فستیوال Nos Alive پرتغال و فستیوال OpenAir St. Gallen که بین روزها 30ژوئن و 3 جولای در سوئیس برگزار خواهد شد نیز حضور دارد. این سه اجرای اخیر نخستین کنسرت‌های گروه ریدیوهد از سال 2012 تاکنون محسوب می‌شود.


گروه ثام یورک (Thom-Yorke) دست‌کم از سپتامبر 2014 درگیر فعالیت به روی این آلبوم استودیویی جدید که هنوز نه عنوان, نه جزئیات و نه تاریخ انتشار آن عنوان نشده, است. تنها چیزی که می‌دانیم آن است که یکی از قطعات این آلبوم مربوط به دوره‌ی زمانی فعالیت‌های گروه بروی آلبوم OK Computer و یا Bends است.



منبع: ریتم نو


گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه