ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵

آلبوم «جزر و مد» با صدای «علی پارسا» هفته آینده منتشر می‌شود

ریتم نو - نخستین آلبوم رسمی علی پارسا با اخذ تمام مجوزهای لازم و به تهیه کنندگی «سید حسین فاطمی» اوایل هفته آینده به صورت گسترده در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.
 

tn-2-731x1024

علی پارسا که پس از انتشار قطعات و موزیک ویدئوهایی چون «بزار گریه کنم»، «عشق من» و «آخرش» توانست خیلی زود نگاه ها را به سمت خود برگرداند و ویدئوکلیپ های این قطعات نیز با استقبال جالب توجه دوستداران موسیقی همراه شد، سرانجام موفق به اخذ تمام مجوزهای نخستین آلبوم رسمی خود جزر و مد شد تا این آلبوم پس از کش و قوس های فراوان در آستانه انتشار قرار بگیرد.


نخستین آلبوم رسمی علی پارسا در حالی قرار است در بازار موسیقی کشور منتشر شود که این خواننده در تدارک برگزاری نخستین کنسرت های خود در شمال کشور و تهران است و گروه ارکستر این خواننده برای اجرای زنده در حال تمرین هستند.


هنرمندان و موزیسین هایی چون بابک مافی، میلاد رضایی، امین شعاع شرق و شهریار علوی در این آلبوم با علی پارسا همکاری کرده اند و خود این خواننده نیز بخش عمده آهنگسازی و ترانه سرایی نخستین آلبوم رسمی خود را بر عهده دارد.


«مسعود رضایی» میکس و مسترینگ قطعات را انجام داده است و پیام طونی، فیروز ویسانلو، هومن نامداری، عادل روح نواز، مسعود همایونی، بابک یوسفی، یاشار خسروی، آرش صمیمی و آرش عشقی نوازندگانی هستند که در این اثر هنرنمایی کرده‌اند.


علی پارسا پیش از این درباره نخستین آلبوم رسمی خود گفته بود: «تمام آهنگسازی‌ها و ترانه‌ها از خود من است و جزئیاتش به تراک اصلی آلبوم به نام «جزرومد» برمی‌گردد و هرگز در انتخاب همکارانم متعصب نیستم و آهنگ جزرومد ترانه و آهنگسازی‌اش از برادرم رضا پارسا است. چون این تراک را دوست داشتم اسم آلبومم را جزرومد گذاشتم. خارج از اینکه اسم این تراک جزرومد است خود آلبوم هم جزرومد است. انشاالله بیرون می‌آید و آن را می‌شنوید. جزرومد شاید «جزرومدِ احساسات انسان در شرایط متعددی که قرار می‌گیرد»، است و در این آلبوم خیلی از دوستان افتخار دادند و با ما همکاری کردند و همه در کار خودشان متخصص هستند.»


نخستین آلبوم علی پارسا که جزر و مد نام گرفته است، تحت امتیاز موسسه فرهنگی «نغمه ماندگار پارس» و به مدیریت اجرایی محمدرضا عباسی و تهیه کنندگی «سید حسین فاطمی» تولید شده است. این آلبوم اوایل هفته آینده روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.


پوستر رسمی این آلبوم را در ادامه مشاهده می کنید و تیزر و اخبار انتشار این اثر نیز به زودی منتشر خواهند شد.



tn-2-731x1024


منبع: ریتم نو


برچسب ها: آلبوم علی پارسا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه