ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۱ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

آلبوم «خیال باطل» با صدای «فریبرز غفاری» منتشر شد

ریتم نو: آلبوم موسیقی «خیال باطل» توسط شرکت فرهنگی-هنری سروش نما منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد.

 +دانلود قطعه «آوار تنهایی»


photo_2016-03-10_11-30-16




آلبوم موسیقی خیال باطل با صدای فریبرز غفاری با 9 قطعه موسیقی منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.


ترانه‌های این آلبوم و ساخت آهنگ‌های آن را این خواننده شخصاً به عهده داشته است و در تنظیم قطعات آن از حضور تنظیم‌کنندگانی همچون محمد نصرتی، مجید رضازاده، محمدجواد سام نژاد و پژمان جمیل پناه بهره‌مند شده است.


فریبا وکیلی و سهیلا اسدی نیز در جایگاه ترانه‌سرا در چند ترانه با او مشارکت دارند.


قطعات آوار تنهایی، قسمت، لیلای منی تو و دخت بندر از موفق‌ترین آهنگ‌های روز پاپ هستند که در این آلبوم جای گرفته‌اند که بی‌شک مورد استقبال علاقه‌مندان به موسیقی پاپ قرار خواهد گرفت.


«آوار تنهایی » یکی از آهنگ‌های مطرح آلبوم خیال باطل است  که مورد استقبال کم‌سابقه مشترکین  تلفن همراه قرارگرفته که درنهایت برای دانلود تقدیم می‌شود.


فریبرز غفاری از محضر استادان بزرگی همچون دکتر اسفندیار قره باقی و استاد حمید پناهی بهرمند شده است. وی آواز کلاسیک را نزد جوان‌ترین بانوی آواز کلاسیک ( آزاده رضایی) آموخت.


غفاری تاکنون آهنگ‌هایی را در صداوسیما اجرا کرده است که از این میان می‌توان به  آهنگ یا حیدر اشاره کرد که برای سال بزرگداشت امیرمومنان مولا علی (ع) ساخته شد.


آلبوم «خیال باطل » توسط شرکت آوای سرزمین مهر تولیدشده است و شرکت فرهنگی هنری (سروش نما) آن را منتشر کرده است. این آلبوم هم‌اکنون در بازار موسیقی موجود است و در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.


در ادامه می‌توانید قطعه «آوار تنهایی» را دانلود از طریق وب‌سایت «ریتم نو» کنید


لینک دانلود




منبع: ریتم نو


دریافت پرونده
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: