ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۴

آلبوم دارم میرم با صدای مجید خراطها  منتشر شد

ریتم نو : آلبوم «دارم میرم» با صدای مجید خراطها منتشر شد.این اثر به همت شرکت فرهنگی هنری «نای و نی» و تولید شرکت «ریزموج» و پخش «هنرنمای پارسیان» از صبح امروز(بیست و هشتم شهریورماه) در بازار موسیقی عرضه گردید.
photo_2015-09-20_09-14-56

مجید خراطها در دومین آلبوم رسمی خود 9 قطعه بانام‌های « دارم میرم »، «ببخش، «دلشکسته»، «لجبازی»، «عادت»، «بارون»، «بچگی»،« مادر» و «ناراحت» را ارائه کرده است.


مجید خراطها، آهنگسازی و ترانه‌سرایی تمامی قطعات این آلبوم را نیز همانند دیگر آثارش بر عهده دارد و درزمینهٔ آهنگسازی با «ندیم عمرانی» نیز همکاری داشته است. در بخش تنظیم نیز خراطها تنظیم اکثر قطعات را بر عهده داشته و «حمید احدی» تنظیم سه قطعه را انجام داده است. همچنین «ایمان حجت»، «آرش شعیب» و «داریوش شهبازی» میکس و مسترینگ آلبوم را عهده‌دار بودند.


فیروز ویسانلو، مجتبی تقیپور(گیتار)، پیام طونی، پیمان رشیدی(ویولن)، بابک یوسفی(کلارینت)، عادل ماهوتی(قانون)، بابک افشار(گیتار آکوستیک)، حسن خضرلو(گیتار الکتریک)، سعید فرازمند، مجتبی تقیپور(باغلاما)، حمید احدی(سینت سایزر)نوازندگان این آلبوم هستند و مجید خراطها نیز در این آلبوم سازهایی چون پیانو، ویولن و گیتار نواخته است.


مجید خراطها پیش‌ازاین در گفتگوی اختصاصی با ریتم نو در مورد این اثر گفته بود: «اولین آهنگ این آلبوم به نام «دارم میرم» است و فکر می‌کنم عامه‌ی مردم با این قطعه ارتباط خوبی برقرار می‌کنند و این ساخته را به‌زودی در اتومبیل‌ها خواهیم شنید. آلبوم قبلی به نام «دیگه میرم» بود همان‌طور که از نام این آلبوم‌ها برمی‌آید در آلبوم قبلی به مطلوب خود نرسیدم اما در این آلبوم وقتی به این باور رسیدم که هر آنچه می‌خواستم را در موسیقی پیاده کردم این نام را بر او نهادم. «دارم میرم» به‌نوعی تعالی «دیگه میرم» است البته که بین طرفدارهای خود هستم چراکه شایعه شده بود این آخرین آلبوم من هست ولی باید بگویم تا جایی که کسی خسته نشود خواهم ماند و این اثر را تقدیم می‌کنم به تمام عزیزانی که من را دوست دارند.»


سایت «ریتم نو» ضمن تبریک به مجید خراطها و تیم تولید این مجموعه از کاربران فهیم خود تقاضا دارد به جهت حفظ حقوق مادی و معنوی این اثر که برای تولید آن زمان و هزینه زیادی صرف شده، نسبت به تهیه نسخه اصلی اقدام نمایند.



منبع : ریتم نو


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
محمد صالح
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
آلبوم شاهکار بود.عشق فقط سلطان احساس
تقویم هنری ادامه