ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۲۴ آذر ۱۳۹۴

آلبوم «زیر خشم» گروه رودخانه‌ی خاكستري منتشر می‌شود

ریتم نو: گروه " رودخانه‌ی خاكستري " (Gray River) که حدود دو سال از فعالیت آن‌ها در قالب گروه می‌گذرد اولین اثر رسمی خود را بانام " زیر خشم " (Beneath the Anger) منتشر می‌کند.
آلبوم «زیر خشم» گروه رودخانه‌ی خاكستري منتشر می‌شود آلبوم زیر خشم گروه رودخانه‌ی خاكستري


گروه رودخانه‌ی خاكستري که اعضای آن را "سپهر رسولي"، "سعيد صداقت"، "خشايار برقيان" و "سياوش ميرزايي" تشکیل می‌دهند سه ماهه ی نخست سال جاری مراحل ضبط و میکس و مسترینگ آن را به پایان بردند و در آذرماه ماه همین سال موفق به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گشتند.



در این آلبوم بهمن طباطبايي و نيكان مهمان‌نواز کهن به‌عنوان نوازندگان ميهمان گروه رودخانه خاکستری را همراهی کرده‌اند و ياشار پويان طراحی جلد این آلبوم را عهده‌دار بوده. تمامی مراحل ضبط و ميكس و مسترینگ نیز توسط سياوش ميرزائي و سعيد صداقت صورت گرفته است.



این آلبوم شامل ٨ قطعه می‌باشد كه ٦ قطعه‌ی اينسترومنتال (بی‌کلام) و ٢ قطعه داراي كلام به زبان انگليسي است.
آلبوم زیر خشم در حقيقت آهنگ‌هاي "رودخانه‌ی خاکستری" در بازه‌ي زماني پانزده‌ساله توسط اعضای آن ساخته شده است که قطعات نخست و پایانی آلبوم (Negotiation و Stoghost) از ساخته‌هاي قديمي اعضا است كه پس از گذشت بيش از ده سال دسترس علاقه‌مندان قرار مي‌گيرد. همان‌طور که از نام این اثر پیداست در اين آلبوم به روایت خشم پرداخته‌شده است و این موضوع در نوع ساز بندی نیز مشاهده می‌شود به‌طوری‌که صدای گيتارها ديستورت شده، درام ضدضرب و بيس تحكمي نواخته شده است؛ البته از سازها و آواهای ديگري از قبيل رعد و نويزِ پيك آپ گیتار الکتریک و حتی چوب و فلزات نيز استفاده‌شده است.


آلبوم زیر خشم "Beneath the Anger" توسط نشر آواي حنانه مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد را اخذ نموده و به‌تازگی مراحل توليد را به كمك شركت رهياب رسانه نوين پشت سر گذاشته است و در تاريخ ٢٧ آذرماه توسط مركز پخش موسيقي رها در فروشگاه‌هاي كشور توزيع مي‌شود.


منبع: ریتم نو
نویسنده: امین رجبی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
Ramtinak
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
موفق باشید همیشه.بیاد بیرون ببینیم چه کردین
تقویم هنری ادامه