ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۴

آلبوم «شانز لیزه» در فضای رومانتیک موسیقی فرانسوی منتشر شد

ریتم نو: آلبوم «شانز لیزه» با اجرای قطعات مشهور و خاطره انگیز جو داسین، یان تیرسن، لارا فابیان، پل موریه، توتو کوتوگنو، دالیدا و گری مور است که با سازدهنی توسط آزاده مهدوی آزاد اجرا شده‌اند.
37171-27802212008p01

این آلبوم دارای هشت قطعه در سبک پاپ، کلاسیک و... است که از بین آن‌ها، موسیقی متن فیلم «سرنوشت شگفت انگیز املی پولن» ساخته یان تیرسن به گوش مخاطبان ایرانی آشناتر است.


مسعود فلسفی (مدیر اجرایی) در خصوص آلبوم شانز لیزه گفت: «وقتی که سازی به ظرافت هارمونیکا در فضای رومانتیک موسیقی فرانسوی با لطافت زنانه نواخته شود نتیجه آن آلبوم «شانزه لیزه» می‌شود. آوازه فضای عاطفی "شانزه لیزه"به گوش همه ما رسیده اما گاهی هم با یک موزیک دلنشین از همان دیار اما در راستا با ذائقه گوش ایرانی می‌تواند همان فضا در این روزهای پاییزی ایجاد کرد.»


وی ادامه داد: این آلبوم که بازنوازی آهنگ‌های خاطره انگیز از قدیم تا جدید در سبک‌های مختلف از راک،پاپ و کانتری می‌باشد که تاکیدش بر فضای گرم و پر احساس این ملودی‌ها متناسب با ساز هارمونیکا و فضای موسیقی ایرانی اما وفادار به ورژن اصلی آهنگ‌ها می‌باشد که تنظیم آن بر عهده بهرنگ قدرتی بوده و میکس و مسترینگ آن را پویان یاوری انجام داده و البته پویان یاوری گیتار این آلبوم را هم نواخته اما تاکید اصلی آلبوم بر صدای هارمونیکا است.»


فلسفی در پیان گفت: «این آلبوم که پایه اصلی آن ساز هارمونیکا به نوازندگی  خانم آزاده مهدوی آزاد است توسط شرکت نشر سوته دلان منتشر شده و توسط شرکت پخش رها عرضه شده است و قرار است مراسم رونمایی این آلبوم بعد از پایان ماه صفر در یکی از کافه کتاب ها و شهر کتاب های تهران برگزار شود.»



منبع : ریتم نو


نویسنده: شهاب مفخمی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه