ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

آلبوم « عاشقتر » با صدای « سینا گلزاری » رونمایی شد

ریتم نو : مراسم رونمایی آلبوم « عاشقتر » با صدای « سینا گلزار »، به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری «مدیران شیوه» و با اجرای «محمد سلیمی» عصر روز دوشنبه 24 اسفندماه با بیش از یک ساعت و نیم تأخیر برگزار شد.
+ استاد نصرالله مدقالچی: جامعه نیاز به موسیقی پاپ و جز دارد

+ سینا گلزار: حسین استیری باعث آشنایی من با «مدیران شیوه» و انتشار آلبوم شد

 


در ابتدای این مراسم، به‌منظور آشنایی با سبک و فضای کاری «سینا گلزار»، آلبوم «عاشقتر» پخش شد و پس از ورود مهمانان، محمد سلیمی (مجری برنامه) ضمن خوش‌آمد گویی، حاضرین را به تماشای تیز آلبوم مذکور دعوت کرد.

پس از پخش تیزر آلبوم، استاد «نصرالله مدقالچی» که در ابتدای تیزر آلبوم را دکلمه کرده بود، دقایقی به صحبت پرداخت و در مورد گلزاری گفت: جوانی که می‌خواهد در آینده گام‌های بلندی را بردارد  و اگر راه ناهمواری جلوی پایش است باید برداریم. به‌خصوص ما جوان‌های قدیم که باید در کنار جوان‌ها گام برداریم و سپر بلایشان باشیم  و هر کاری از دستمان برمی‌آید برایشان انجام دهیم. جوانان امروز چیزهای نو می‌خواهند که شاید ما آن زمان نمی‌خواستیم، جامعه نیاز به موسیقی پاپ و جز دارد نه اینکه موسیقی دیروز از بین برود بلکه آن موسیقی جاودانه خواهد ماند.

استاد مدقالچی در پایان صحبت‌هایش اضافه کرد: باید هرچه توان داریم برای امثال سیناها که موسیقی را دوست دارند بگذاریم. هر جوانی که به من مراجعه می‌کند باکمال میل می‌پذیرم و افتخار می‌کنم. من برای «سینا گلزاری» کاری نکردم شاید 10 دقیقه باشد اما اگر کار دیگری از دستم بربیاید حتماً انجام می‌دهم.

در ادامه به دعوت استاد «مدقالچی»، سینا گلزاری برای توضیح در خصوص آلبوم به جایگاه آمد و ضمن تشکر ویژه از استاد برای قرار گرفتن صدایش در کار و تهیه‌کننده آلبوم آقای علیزاده گفت: این آلبوم ماحصل 5-6 سال فعالیت من در موسیقی است. بنده در ابتدا با خوانندگی وارد هنر شدم و بعداً به خاطر یکسری اتفاقات به سمت تنظیم و آهنگسازی رفتم.

خواننده آلبوم «عاشقتر» در مورد چگونگی آشنایی با شرکت تهیه‌کنندگی آلبوم به آشنایی و همکاری‌اش با «حسین استیری» اشاره کرد و افزود: با حسین استیری قرار بود درزمینهٔ آهنگسازی و تنظیم همکاری کنم که ایشان باعث آشنایی من با موسسه «مدیران شیوه» شد که آلبوم «عاشقتر» نتیجه این همکاری و آشنایی بود.

وی در خصوص قطعات آلبوم اظهار داشت: برخی کارهای آلبوم پیش‌ازاین در فضای مجازی منتشرشده بود و پس از جلساتی که داشتیم تصمیم گرفتیم کارها به دلیل قدیمی بودن با تنظیمی جدید و به‌روز در آلبوم قرار بگیرد که درنهایت میکس و مستر تمامی کارها را به «ایمان حجت» سپردیم. درواقع آلبوم «عاشقتر» پکیجی از کارهای من در سال‌های اخیر است.

گلزار دلیل انتخاب این قطعات و عدم ساخت قطعات جدید را نبود زمان برای اخذ مجوز و همچنین شنیده نشدن قطعات در طی این سال‌ها به دلیل نداشتن پخش مناسب خواند و گفت: در این آلبوم قطعات دوباره ضبط و تنظیم شد و تصمیم برای انتخاب قطعات به‌صورت جمعی صورت گرفت. همچنین به نظر بنده آلبوم یکدست است و فضای کارها با یکدیگر همخوانی دارد.

علیرضا علیزاده (مدیریت موسسه مدیران شیوه) در خصوص چگونگی شکل‌گیری این آلبوم به صدای شنیدنی سینا گلزار اشاره کرد و افزود: با صدای سینا بسیار ارتباط برقرار کردم و احساس کردم این صدا برای مردم هم شنیدنی است و می‌تواند خاطره ساز باشد.

علیزاده در خصوص تیراژ و زمان پخش آلبوم گفت: این آلبوم با تیراژ سی هزارتایی از صبح روز سه‌شنبه در سراسر کشور توسط شرکت پخش «دنیا گستر» پخش می‌شود و هم‌زمان در سایت‌های دانلود برای خرید اینترنتی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

تهیه‌کننده آلبوم «عاشقتر» مردم ایران را مردمی فهیم خواند و اظهار داشت: مردم برای حضور هنرمندان بزرگ در این مراسم که حمایت خود را از سینا اعلام کردند و همچنین خاطره بازی این آلبوم را به‌صورت اورجینال تهیه می‌کنند.

در ادامه این نشست از «کامران رسولزاده» و «حسین استیری» دعوت شد تا در خصوص آلبوم «عاشقتر» و فعالیت‌هایشان دقایقی صحبت کنند و سپس با اجرای مهدی مقدم و بهنام ابطحی مراسم رونمایی آلبوم «عاشقتر» به پایان رسید.

فرهاد بشارتی، سعید سام، آقای سلطانی (مدیرعامل بیدل چوب) و محمدرضا طالقانی(پیشکسوت کشتی) از دیگر مهمانان حاضر در این مراسم بودند.

 

آلبوم  «عاشقتر» به خوانندگی، آهنگسازی و تنظیم «سینا گلزار» در استودیو «نهال شیروش» ضبط‌شده که «ایمان حجت» وظیفه میکس و مستر آن را بر عهده داشته و علاوه بر قطعاتی که «روشنک طیبی» سروده، ترانه دیگر قطعات از سروده‌های خود گلزار است. همچنین پیام تونی(ویولن)، مجتبی تقی پور(گیتار و سه‌تار) به‌عنوان نوازنده در این اثر هنرنمایی کرده‌اند.

گفتنی است، این آلبوم نخستین اثر رسمی «سینا گلزار» است که توسط شرکت پخش «دینا گستر» و به همت موسسه فرهنگی «مدیران شیوه» در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

 

منبع: ریتم نو
نویسنده : مریم رفائی
عکس: امین باقری



 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه