ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۱۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۵

آلبوم موسیقی «بخشش» منتشر شد

ریتم نو - آلبوم موسیقی پاپ و تلفیقی بخشش اثری به آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی آیسا حیدری منتشر و با تیراژ گسترده در سراسر کشور در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

photo_2016-12-21_23-30-25





آلبوم موسیقی «بخشش» با صدای «آیسا حیدری»، مجموعه ایست با ۱۱ قطعه بنام‌های «رسوایی»، «نقاشی»، «دلتنگی»، «ژست تکراری»، «دلخوشی»، «تحقیر»، «تکلیف روشنه»، «بخشش»، «عیدانه»، «چه خوشحالم» و قطعه‌ی بی کلام «رسوایی» که ترانه‌سرایان آن «غزل نودهی» و «هادی دشتی» بوده‌اند.



این اثر که صمد برقی (ویولن)، امیر فرهنگ اسکندری (تار)، علی فربد نیا (کلارینت، ساکسیفون)، آیسا حیدری (پیانو، گیتار، سینتی سایزر و سازهای الکترونیک)، به نوازندگی قطعات آن پرداخته‌اند، در استودیو پردیس به ضبط رسیده است.



نام آلبوم برگرفته از یکی از قطعات آن است که با موضوع استغفار و طلب بخشش ساخته و پیش‌تر به شکل تک آهنگ منتشر و با استقبال خوبی مواجه شده است، قطعات دیگر اثر هم در سبک‌های تلفیقی و حال و هوایی عاطفی اجراشده‌اند.



مجوز آلبوم «بخشش» از طریق مؤسسه‌ی «نوا گستر آپادانا» صادرشده و علاقه‌مندان برای تهیه این اثر به‌صورت نسخه اصلی می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این آلبوم از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به‌صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.



منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه