ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۴

آلبوم کمتر از پانزده روز به دست هواداران مرتضی می‌رسد.

ریتم نو : « ناصر پاشایی » پدر « مرحوم مرتضی پاشایی » در گفت‌وگو با سایت « ریتم نو » از انتشار آخرین آلبوم مرتضی که در هاله‌ای از ابهام و مشکلات بود، تا کمتر از پانزده روز آینده خبر داد.
esmesh eshghe

 

+مهرزاد امیرخانی و معین راهبر، بدون شک در این آلبوم حضور دارند.

+احتمال حضور «مهدی کرد» به‌عنوان تهیه‌کننده

+مشکلات مستند هم به‌زودی حل می‌شود

+ برگزاری مراسمی ویژه برای سالروز تولد مرتضی

+ دنبال حاشیه‌ها و زندگی خصوصی مرتضی نروید

 

در مورد جزییات آلبوم " اسمش عشقه " و تاریخ انتشار این آلبوم توضیح دهید.

در مورد آلبوم یک سری مشکلات وجود داشت که این مشکلات تا حدود زیادی برطرف شده است. در مورد تعداد قطعات در حال حاضر نمی‌توان تعداد دقیقی را اعلام کرد اما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت پخش آلبوم و مرکز موسیقی در حال مذاکرات هستند که تعداد دقیق قطعات به‌زودی مشخص خواهد شد. این مذاکرات برای تعیین شرکت پخش نیز در حال صورت گرفتن است و به‌زودی وزارت ارشاد و مرکز موسیقی شرکت پخش آلبوم را مشخص خواهد کرد و عوامل آلبوم هم‌بستگی به قطعیت کامل وجود هر قطعه در آلبوم دارد اما بدون شک « مهرزاد امیرخانی » و « معین راهبر » در این آلبوم حضور دارند.

تاریخ انتشار آلبوم به‌صورت دقیق قابل‌بیان نیست چراکه مقداری از کارهای اداری انتشار آلبوم باقی‌مانده است اما پیگیر آن هستیم و به امید خدا می‌توان گفت که این آلبوم تا قبل از سالروز تولد مرتضی منتشر خواهد شد یعنی در کمتر از پانزده روز آلبوم به دست هواداران مرتضی می‌رسد.

 

تهیه‌کننده این آلبوم آقای مهدی کرد هستند یا خیر؟

تهیه‌کننده آلبوم تا هفته‌ی آینده مشخص خواهد شد و ممکن است آقای « مهدی کرد » به‌عنوان تهیه‌کننده انتخاب شوند.

 

پخش آلبوم با رضایت ترانه‌سرا و آقای مهدی کرد هست؟

درگذشته مشکلاتی در این زمینه وجود داشته اما در حال حاضر رضایت تمام عوامل حاصل‌شده و موانعی بر سر راه پخش آلبوم نخواهد بود.

 

برای پخش آلبوم چه برنامه‌هایی دارید؟

قرار بر این است که " اسمش عشقه " با حضور تعدادی از خوانندگان مطرح کشور و تعدادی از هنرمندان رونمایی و روانه بازار موسیقی کشور شود.

 

تولید مستند مرضی پاشایی به چه مرحله‌ای رسید؟

کارهای تولید مستند تمام‌شده اما قسمت‌هایی از آن در حال تغییر است و قسمت‌های دیگری نیز به این مستند اضافه خواهد شد. مشکلات مستند هم به‌زودی حل خواهد شد.

آقای « سید جواد هاشمی » تهیه‌کننده این مستند در تلاش است که مشکلات را تا یک ماه آینده برطرف کند که این مستند هم به امید خدا به‌زودی به دست مردم و هواداران ایران برسد.

 

به‌غیراز انتشار آلبوم برای سالروز تولد مرتضی چه برنامه‌های ویژه‌ای دارید؟

با توجه به اینکه سالروز تولد مرتضی دقیقاً مصادف شده است با سالگرد شهادت امام جعفر صادق (ع) ما به احترام این روز مقدس و متبرک مراسمی نمی‌گیریم و برگزاری مراسم ویژه تولد مرتضی به یک یا دو روز بعد موکول می‌شود که قبل از برگزاری از طریق همین سایت خبری  ( ریتم نو ) به اطلاع مردم خواهیم رساند.

 

چه حرفی با هواداران مرحوم مرتضی پاشایی دارید؟

من از هواداران  مرتضی می‌خواهم اتحاد خودشان را حفظ کنند و همان‌طور که مرتضی دنبال حاشیه‌ها نبود هواداران مرتضی هم دنبال حاشیه‌ها نباشند. روحیه مرتضی طوری بود که دوست داشت همه متحد بشوند و همه یک‌صدا باهم بگویند "ایران" و این قطعاً باعث رضایت و خوشحالی مرتضی پاشایی خواهد بود و همان‌طور که برخی مسئولین هم اشاره کردند دنبال حاشیه‌ها و زندگی خصوصی مرتضی نروند که این به اتحاد هواداران آسیب میزند

 

صحبت پایانی؟

من مجدداً از همه‌ی هنرمندان , ورزشکاران , مقامات و مسئولین , ریاست جمهوری , شهرداری به‌خصوص ملت بزرگ ایران به‌ویژه جوانان خوب و پاک کشورمان که هیچ‌وقت ما را تنها نگذاشتند و بعدازاین نه ماه هنوز پشتیبان ما هستند کمال تشکر و قدردانی را دارم و آرزو می‌کنم که ملت ما همیشه در جهان سربلند باشند.

 

منبع : ریتم نو

نویسنده : حامد سلگی
تقویم هنری ادامه