ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۱۹ دی ۱۳۹۵

آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» گروه بمرانی با حضور پرشور هواداران رونمایی شد

ریتم نو – مراسم رونمایی و جشن امضا سومین آلبوم گروه بمرانی تحت عنوان «گذشتن و رفتن پیوسته»، عصر روز جمعه 17 دی‌ماه و با حضور پرشور هواداران در پردیس چهارسو برگزار شد.
 

bomrani-1




آلبوم گذشتن و رفتن پیوسته از ده قطعه به نام‌های پپرونی، تنهای تنها، گذشتن و رفتن پیوسته، گیسو، به من بخند!، مامان، سرمست ، تا کی؟، خیابونا و مردمی تشکیل شده است.


در ابتدای این مراسم ، موزیک ویدئویی از فعالیت‌های این گروه و قسمت‌هایی از مراسم رونمایی دو آلبوم گذشته‌شان در اصفهان برای هواداران پخش شد. سپس این گروه دو قطعه را به‌صورت زنده و با همخوانی هواداران اجرا کردند.


سپس احسان رسول اف تهیه‌کننده آلبوم، دقایقی در مورد این آلبوم به صحبت پرداخت و گفت: «نزدیک به 2 سال این پروژه به طول انجامید. از اداره اماکن و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر می‌کنم و از شما هواداران هم درخواست دارم تا اجرای گروه بمرانی در جشنواره موسیقی فجر را به‌هیچ‌وجه از دست ندید.»


در پایان مراسم هم جشن امضا آلبوم برگزار شد و هواداران پس‌ازاینکه آلبوم را خریداری کردند، به صف‌های طولانی امضا آلبوم پیوستند و به‌نوبت به سمت اعضای گروه برای گرفتن امضا و عکس یادگاری رفتند.


بابک چمن‌آرا، کینگ رام، الهام پاوه‌نژاد، علی درخشی، میلاد باقری، کیان پورتراب، سجاد افشاریان، اشکان خطیبی و امید نعمتی ازجمله مهمانان این مراسم بودند.


بهزاد عمرانی (خواننده و گیتاریست)، آرش عمرانی (پیانو و کیبورد)، کیارش عمرانی (گیتار باس)، مانی مزکی (سازهای بادی) و جهانیار قربانی (گیتار الکتریک) اعضای گروه بمرانی را تشکیل می‌دهند. همچنین روزبه فدوی، مهیار طهماسبی، روزبه اسفندارمز و سردار سرمست نیز نوازندگان مهمان این آلبوم هستند.



منبع : ریتم نو


نویسنده: حمیدرضا پیرمحمدی


عکس : عرفان زاده سلطان


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه