ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۸ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵



ریتم نو: پس از گذشت چهار سال و تلاش‌های بسیار، نخستین آلبوم رسمی « رحمان » با عنوان « یه عاشق » در هفته اول خردادماه منتشر می‌شود.


آلبوم «یه عاشق» قرار بود سال گذشته منتشر شود، اما بنا بر دلایلی این اتفاق در اوایل خردادماه امسال خواهد افتاد و به همت شرکت «موج هنر» و از سوی شرکت «تصویر دنیای هنر» منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.


مدوید لطیفی مدیر برنامه «رحمان» که نقش مهمی در شکل‌گیری آلبوم داشته است در خصوص انتشار این آلبوم گفت: «طی نشستی که با شرکت تولید و پخش داشتیم قطعاً آلبوم در هفته اول خردادماه منتشر می‌شود و در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.»


وی در مورد تأخیر انتشار آلبوم اظهار کرد: « تولید آلبوم از اویل سال 91 شروع‌شده بود و ما تصمیم گرفتیم در این چند ماه تنظیم قطعات را عوض کنیم تا بتوانیم آلبوم به‌روزتری ارائه دهیم.»


لطیفی در پایان در خصوص برنامه‌ریزی کنسرت‌های «رحمان» گفت: « ازآنجایی‌که رحمان خواننده‌ای باتجربه در زمینه کنسرت است و ما چندین کنسرت موفق را نیز در شهر گرگان داشتیم. به‌طور قطع برنامه کنسرت ها از بعد ماه رمضان و از شهر گرگان آغاز می کنیم.»


آلبوم «یه عاشق» دارای 13 قطعه با مضمون عاشقانه است که «مدوید لطیفی» آهنگسازی و تنظیم اکثر قطعات را بر عهده دارد و «پدرام کشتکار» و «کامران رسول‌زاده» نیز هرکدام با یک قطعه به‌عنوان آهنگساز و «مهران خلیلی»، «علی راد»،«سعید رضایی» و « حامد حسینی» در بخش تنظیم حضور دارند و «مهیار رحیمی»، «میلاد فرهودی»، «حمیدرضا آداب» و «آرش پاکزاد» میکس و مسترینگ کار را انجام داده اند.


ترانه‌های این آلبوم از سروده‌های «حامد رجبی»، «مسعود محمدی»، «علیرضا حسینی»، «حسین غیاثی»، «علی احمدیان» و «کامران رسول‌زاده» است و نوازندگانی چون «مسعود همایونی»، «بهنام حکیمی»، «مینو قاسم پور»، «بهنام حکیمی» و ... در آلبوم «یه عاشق» هنرنمایی کرده‌اند.


گفتنی است؛ ساخت موزیک ویدیوی دو قطعه «یاد تو » و «خوشحالم» به اتمام رسیده و هفته آینده موزیک ویدیوی قطعه « یاد تو » از آلبوم «یه عاشق» از سایت «ریتم نو» منتشر خواهد شد.


منبع: ریتم نو


نویسنده: مریم رفایی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه