ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۲:۲۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

آنسامبل آدیوس با دو نوازنده ایتالیایی به نیاوران رسید

آنسامبل آدیوس با دو نوازنده ایتالیایی به نیاوران رسید
آنسامبل آدیوس با دو نوازنده ایتالیایی به نیاوران رسید آنسامبل آدیوس با دو نوازنده ایتالیایی به نیاوران رسید

ریتم نو : گروه موسیقی « آدیوس » به سرپرستی « سهیل شایسته‌پور » و با حضور « انزوا فاواتا » و « مارچلو پگین » 28 خردادماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.
گروه « آدیوس » که از جمله گروه‌های فعال موسیقی در ایران است ، در تیرماه سال گذشته آثاری از « استور پیانزولا » آهنگساز شهیر آرژانتینی را در تالار وحدت به روی صحنه برد و این اجرا با استقبال خوبی از سوی مخاطبین و منتقدین موسیقی همراه شد .
به گزارش ریتم نو ؛ این گروه که پیش از این قرار بود در تاریخ‌های 28 و 29 خردادماه در تالار ایوان شمس به اجرای برنامه بپردازد با تغییراتی در تاریخ و محل اجرا مواجه شد و گروه « آدیوس » در تاریخ 28 خردادماه و در یک سانس در سالن خلیج فارس ، فرهنگسرای نیاوران با مخاطبانشان دیدار می‌کنند.
سهیل شایسته‌پور (ویولن) ، رضا بنایی نیا (درامز) ، امید شایسته پور (گیتار باس) و ادیب قربانی (پیانو) نوازندگان گروه « آدیوس » هستند که انزو فاواتا (ساکسفون ، کلارینت) و مارچلو پگین (گیتار) در این کنسرت گروه « آدیوس » را همراهی خواهند کرد.
« انزو فاواتا » فعال‌ترین و شناخته‌ شده ترین نوازنده از ایتالیا است . وی ساکسفون تنور و سوپرانو ، کلارینت باس و سازهای بادی قومی به ویژه ساردینیایی را می نوازد. تاکنون نزدیک به بیست آلبوم از فاواتا انتشار یافته است.
« مارچلو پگین » آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده گیتار کلاسیک و گیتار الکتریک می باشد و از سال 1988 با انزو فاواتا همکاری داشته و در خلق بسیاری از آثار موسیقایی با پگین سهیم بوده است.

شایان ذکر است ، قیمت بلیت 60000 تومان می‌باشد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این لینک اقدام به خرید اینترنتی بلیت نمایند .

 

منبع : ریتم نو
تقویم هنری ادامه