ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۵

آهنگ «ایران سربلند» با صدای سالار عقیلی و آهنگسازی پیمان خازنی منتشر شد

ریتم نو - قطعه ایران سربلند به مناسبت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی، با صدای سالار عقیلی و به همت مركز موسیقی حوزه هنری منتشر شد.


قطعه موسیقی «ایران سربلند» از تازه‌های تولید مركز موسیقی در ژانر سمفونیک ایرانی با آهنگسازی پیمان خازنی و صدای سالار عقیلی است. گفتنی است تنظیم این اثر را احمد مقدسی بر عهده داشته و شعر آن را نیز عباس محمدی سروده است.
از دیگر عوامل تولید و نوازندگان این اثر می‌توان از پیام سوری (میکس و مسترینگ)، حمید آداب (صدابردار)، میثم مروستی، علی جعفری پویان و نیلوفر محبی (ویولن)، داوود منادی (ویلنسل)، آتنا اشتیاقی (کنترباس)، پریسا دلفانی (آوا)، پیام سوری (پیانو)، حمیدرضا یوسفی (پرکاشن) و آستیاژ ضیایی (پرکاشن) نام برد.


این موسیقی ملی میهنی كه به مناسبت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی ضبط و تولیدشده است.


سالار عقیلی (۱۱ آذر ۱۳۵۶ تهران) خواننده موسیقی سنتی ایرانی و دانش‌آموخته هنرستان موسیقی سوره و نیز دارای مدرک کارشناسی در رشته بازیگری تئاتر است. وی خواننده ثابت ارکستر موسیقی ملی ایران است و سابقه کار با ارکستر سمفونیک‌های مختلفی همچون اصفهان، گروه دستان و ... را دارد. سالار عقیلی در سال‌های اخیر سرودهای بسیاری را با موضوع «ایران» خوانده است که موردتوجه مردم قرارگرفته است.


کاور این اثر را كارگاه نگاره و گرافیك حوزه هنری عهده‌دار بوده است.


در ادامه می‌توانید قطعه «ایران سربلند» را از اینجا بشنوید و دانلود کنید.


منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه