ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

آیا «محسن یگانه» برای «ماه عسل» می‌خواند؟!

ریتم نو: محسن یگانه و مهدی یراحی خواننده تیتراژ پربیننده‌ترین برنامه ماه رمضان یعنی «ماه عسل» شدند.

Mohsen Yeganeh (38)





برنامه « ماه عسل » با اجرای «احسان علیخانی» یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون است که تیتراژ ابتدایی و انتهایی آن هرسال با حواشی خاصی مواجه می‌شود. البته حضور «مهدی یراحی» برای تیتراژ این برنامه دیگر حواشی به همراه ندارد چراکه او همچنان به‌عنوان خواننده ، یکی از تیتراژهای این برنامه را می‌خواند اما صدای «محسن یگانه» پس از ده سال دوباره به گوش ماه‌عسلی‌ها می‌رسد.
بازگشت محسن یگانه به برنامه ماه عسل را می‌توان آشتی دوباره‌ی او با تلویزیون تلقی کرد چراکه یگانه پس از همکاری موفقش با احسان علیخانی در سال 86 دیگر این همکاری را ادامه نداد حتی گفتگویش در برنامه تحویل سال 1392 علیخانی نیز پخش نشد و هیچ‌کدام از طرفین حاضر به صحبت در خصوص این اتفاق نشدند.
برنامه ماه عسل که برای تمام اتفاقات ریزودرشتش در اتاق فکری، تصمیم‌گیری می‌شود؛ امسال تصمیم گرفته دو خواننده تیتراژ نخستین برنامه‌اش را بار دیگر انتخاب کند که قطعاً دلایلی دارد و باید منتظر بمانیم تا تیتراژهای ابتدایی و انتهایی این برنامه به پخش برسد و ببینیم بازهم اسامی اعلام‌شده خواننده آن هستند یا همچون سال گذشته دست‌خوش تغییرات و دلخوری‌هایی می‌شود؟!
سال گذشته بابک جهانبخش چند روز قبل از پخش برنامه ماه عسل، خبر حضورش در این برنامه را تکذیب کرد و تیتراژ این برنامه با صدای امیرعلی بهادری پخش شد که همین اتفاق حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت که اصلی‌ترین آن‌ها انتشار قطعه‌ی «سکوت» جهانبخش بود.
«ماه عسل» نام اصلی قطعه‌ی «سکوت» بابک جهانبخش بود که با توجه به اختلافاتی بر سر انتخاب عوامل، جای خود را به خواننده‌ی جوان داد. امیرعلی بهادری که در آلبوم «مهدی یراحی»(خواننده اصلی این برنامه) حضور پررنگی داشت به برخی شایعات دامن زد که این همکاری موجب جایگزینی بهادری به‌جای جهانبخش شده است.
با تمام این مسائل باید تا پخش برنامه صبر کنیم تا مطمئن شویم که محسن یگانه حضور دوباره به‌عنوان خواننده تیتراژ را دارد و یراحی قرار نیست خواننده‌ی دیگری را جایگزین او کند. اتفاقی که سال گذشته افتاد و خیلی‌ها عامل اصلی آن را خواننده این برنامه یعنی مهدی یراحی می‌دانستند.
محسن یگانه اما با همان یک قطعه «خیال تو» توانست ده سالی در ذهن مردم بماند و اگر از بینندگان این برنامه نظرسنجی کنید بیشترین توجه به همان قطعه «منو درگیر خودت کن بلکه آرامش بگیرم» است. حتی خیلی‌ها در این سال‌ها این قطعه را زمزمه می‌کردند.
مهدی یراحی که بیشترین تیتراژ را برای این برنامه خوانده، استایل خودش را دارد و قطعه‌ای که این خواننده برای برنامه خوانده است آن‌چنان دور از ذهن هم نیست. اگر به قطعات « هوای تو»، «هرجی دنیایی دلم اونجاست»، «سازش» و «بغض تو» که یراحی برای این برنامه خوانده است دقت کنید متوجه می‌شود که امسال هم از یراحی قطعه‌ای در همین حال و هوا خواهید شنید.
نکته قابل‌توجه دیگر در این برنامه حضور «روزبه بمانی» به‌عنوان ترانه‌سرا است. بمانی که ترانه‌هایش برای تعدادی از سریال‌ها قبول نشد و خوانندگان مجبور شدند در لحظات آخر ترانه را تغییر دهند و از ترانه‌سرای دیگر بهره بگیرند حالا با دو ترانه در این برنامه حضور دارد. شاید احسان علیخانی آن‌قدر برش دارد که توانسته بمانی را به‌عنوان یکی از عوامل تیتراژهایش همچنان حفظ کند.
با تمام اتفاقاتی که هرسال برای تیتراژهای این برنامه می‌افتد باید تا روز پخش برنامه صبر کنیم و با گوش‌های خودمان صدای محسن یگانه را بشنویم تا باور کنیم که او با تلویزیون آشتی کرده است.


منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه