ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۲۲ مهر ۱۳۹۴

اجرایی متفاوت تقدیم به جهان‌آرا

ریتم نو: دوشنبه بیست مهرماه سال جاری ساعت 20:35 اجرای « هومن اژدری » در «سالن اجتماعات کانون ناشنوایان»برگزار شد. تیم نوازنده‌ی این اجرا:«میلاد مجذوب»(گیتار الکتریک)،«کیوان فرشید نیا»(گیتار باس)«آزاده مهدوی آزاد»(هارمونیکا)«عرفان امامی»(دارمز)«پریا سمیع»(وکال بک)بودند و «اژدری» نیز علاوه بر خوانندگی نوازندگی گیتار را بر عهده داشت.
IMG_2264

از مهمان‌هایی که در این کنسرت حضور داشتند و در حین اجرا از آن‌ها نام‌برده شد،می‌توان به «سیاوش امامی»، «آرش احمدی»، «مهدی سراجیان»، «شروین رادفر»، «شهریار کبیری»و...اشاره کرد.


در ابتدای برنامه،«عرفان امامی» با آمدن به روی صحنه مورد تشویق قرار گرفت. بعد از ادای احترام به طرفداران،بلافاصله به نواختن درامز پرداخت تا بدین‌صورت دیگر اعضای گروه روی صحنه بیایند و در نواختن با او همکاری کنند.


با آمدن تک‌تک اعضای این گروه قطعاتی چون«هتل»«بچه تهرون»، «چرت بعد از ظهر»، «برف»، «مهاجر»، «پلیس راه»، «من وتو» و... پخش شد در آخر هم قطعه‌ی «ممد» به‌عنوان حسن ختام برنامه اجرا شد و برخی قطعات چون «مهاجر» توسط اکثر حاضرین زمزمه می‌شد.


«هومن اژدری» در خصوص آهنگ « ممد » گفت: «در خصوص این ساخته خیلی حرف‌وحدیث‌ها را به جان خریدم چراکه این کار را با میل شخصی خودم انجام دادم و از کسی دستور نگرفتم. به نظر من کسانی که برای وطن خود می‌جنگند برای مردم آن سرزمین از جایگاه بالایی برخوردارند. باید بگویم برای انتشار این آهنگ از جایی حمایت نشدم و خودم این کار را انجام دادم.دوره‌ی جنگ من کودکی بودم که این مقوله را با تمام وجود حس کردم.»


وی افزود: «این قطعه ،قطعه‌ی آخر است اما اگر درخواستی برای تکرار قطعه‌ای بود،این کار را انجام می‌دهیم.»


با تمام شدن آهنگ "ممد"،"اژدری" به‌عنوان حرف پایانی گفت: «امیدوارم این اجرا آغازی برای کنسرت‌هایی با همین سبک و سیاق باشد!»


در ادامه بیننده عکس های «دنیا گردینی» باشید




منبع : ریتم نو

نویسنده : فرزین پاک طینت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه