ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۴

اجرای بی‌نظیر گروه کامنت / پور تراب: ما در سالن برج آزادی احساس  بهتری داریم

ریتم نو : پس از حدود یک سال وقفه و لغو کنسرتی که در مجتمع کوروش تدارک دیده‌شده بود، گروه کامنت شب گذشته مورخ 2 بهمن در سالن برج آزادی روی صحنه رفت.
اجرای بی‌نظیر گروه کامنت / پور تراب: ما در سالن برج آزادی احساس  بهتری داریم اجرای بی‌نظیر گروه کامنت / پور تراب: ما در سالن برج آزادی احساس بهتری داریم

استقبال هواداران کامنت باند از این کنسرت به حدی بود که اجرای این گروه برای دو سانس دیگر روز سوم بهمن هم تمدید شد.


با اجرای " رفته از دست " ، "به فکر..." و "ستاره‌ها" اعضای کامنت پرانرژی به هوادارانشان خوش‌آمد گفتند و سپس کیان پور تراب خواننده و ترانه‌سرای گروه گفت: انرژی خیلی خوب شما باعث اجرای بهتر ما می‌شود، خوشحالیم که بعد از یک سال بازهم روبه روی‌هم قرار گرفتیم.


پور تراب سپس تشکر کرد از وزارت فرهنگ و ارشاد که پس از لغو کنسرت اخیر کامنت برج آزادی را در اختیار این گروه قرارداد و گفت: ما در سالن برج آزادی احساس  بهتری داریم.


انتخاب‌های بعدی کامنت باند "هی تو"،"یه روز مال من" ،"فرشته مرگ" و "درخت" بود ،دراین‌بین حرکات نیما رمضان نوازنده‌ی گیتار الکتریک گروه ، شور و هیجان حاضرین را دوچندان می‌کرد.


پس از معرفی سجاد افشاریان، نیما شعبان نژاد، میلاد درخشانی ، سیاوش امامی و فاران مهمانان ویژه اجرای شب گذشته کیان پور تراب به همراه سایر اعضای گروه "نمی ایستم"،"نگاه من" و "برگشت را اجرا کردند و استقبال از تمامی قطعات اجرایی کم نظیر بود.


وقتی نوبت به اجرای " بیداری ما" آخرین تک آهنگ پخش‌شده‌ی گروه رسید آرین کشیشی نوازنده گیتار بیس کامنت باند  همه‌ی حاضرین را دعوت به تشویق و همراهی کرد و استقبال از "بیداری ما" فراتر از سایر قطعات بود.


تا شروع "با مسیر باد" درخواست‌های هواداران برای اجرای قطعات مختلف ادامه داشت که دراین‌بین نام "لحظه ها" بیش‌تر از همه به گوش می‌رسید.


"با مسیر باد" با هنرنمایی تماشایی اشکان آبرون و آرین کشیشی به پایان رسید و بعد از تشکر کردن از تهیه‌کننده و اسپانسر برنامه شب گذشته نوبت به اجرای قطعه پر درخواست "لحظه ها" رسید که با تک‌نوازی کیان پور تراب در فضایی احساسی آغاز شد.


استقبال از لحظه ها نیز بسیار زیاد بود و پس‌ازآن همگی تقاضای اجرای مجدد آن را داشتند. دراین‌بین پور تراب فقط برای لحظات کوتاهی از عوامل اجرایی کنسرت تشکر کرد.


نبود وقفه‌های طولانی ، اجرای تمام قطعات درخواستی و بسیاری عوامل کوچک و بزرگ دیگر نشان‌دهنده‌ی این بود که کامنت باند هوادارانش را بسیار خوب می‌شناسد و احترام بسیاری برای آنان قائل است ؛ با توجه به رضایت هواداران از اجرای شب گذشته این گروه باید گفت در کنسرت کامنت هیچ‌چیزی اضافی نیست.


"میتونی" که اجرا شد حاضرین از بین با مسیر باد و بیداری ما ،آخرین قطعه منتشرشده‌ی کامنت را برای اجرای مجدد انتخاب کردند و این دلیل محکمی است که بگوییم کامنت باند روزبه‌روز ، بهتر و بهتر نبض مخاطبانش را در دست می‌گیرد.


"بیداری ما" حسن ختام اجرایی به‌یادماندنی شد که حتی بعد از اتمام آن درخواست‌های فراوانی برای ادامه یافتن کنسرت و اجرای مجدد برخی قطعات بود.


کیان پور تراب (خواننده و ترانه‌سرا)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، بردیا امیری (درامز)، اشکان آبرون (کیبورد) و آرین کشیشی (گیتار باس) اعضای گروه کامنت هستند


منبع: ریتم نو
نویسنده: حامد سلگی
عکس: امین رجبی



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه