ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵

اجرای تهران "بنیامین"، پرشورتر از استیج اروپا؟!

ریتم نو: بنیامین بهادری به همراه ارکسترش پیش از تور کنسرت اروپا در تهران و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت. به گفته‌ی بنیامین اجرای تهران به او انرژی خاصی می‌دهد و حالا باید ببینیم استیج اروپا هم همین انرژی را به بنیامین خواهد داد یا اجرای تهران همچنان پرشورترین است!


 کنسرت بنیامین بهادری پنج‌شنبه‌شب مورخ بیست و سوم اردیبهشت‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با حضور مهمانی چون  "آزاده نامداری"،"امیررضا دلاوری" و ... برگزار شد.


در این شب قطعاتی چون "آهای تو"،"هفته‌ی عشق"،آدم آهنی"،"صدای قلب تو"،توسط این خواننده،به اجرا درآمدند که مورد استقبال هواداران این خواننده قرار گرفت.


نکته‌ی حائز اهمیت پر شدن صندلی‌های سالن مذکور چند دقیقه قبل شروع کنسرت بود. بااین‌حال به تأخیر افتادن چنددقیقه‌ای این اجرا باعث شد تا مخاطبان "بهادری" پیش از ورود او، شب خود را آغاز کنند و با هر اتفاقی سالن را غرق در هیاهوی خود بکنند! عجیب است  افراد مذکور که عده‌ی کمی هم نبودند حتی از کم شدن نور سالن هم در جهت اهداف خودشان مضایقه نکردند.حالا شما حساب کنید با ورود "بنیامین بهادری"به روی صحنه،چه حالتی بر این افراد مستولی شد!


اولین قطعه"آهای تو"بود تا این خواننده پس خواندش بگوید:همیشه کنسرت‌های تهران انرژی خاصی به من داده است و همیشه به دوستانم می‌گویم اگر می‌خواهید نیرو و هیجان واقعی من را ببینید؛ سانس یک حضورداشته باشید.


در این میان قطعاتی به ساخته‌ی مرحوم"نیما وارسته" با صدای این خواننده به سمع حضار رسید که بعدازاین قطعات،"بنیامین"از مخاطبانش خواست به‌افتخار این آهنگساز و تنظیم‌کننده‌ی فقید ،دست بزنند اما زمزمه‌هایی بر اینکه"وارسته کیه؟مرده؟؟"به گوش می‌رسید .این امر از هوش سرشار جمعیتی خبر می‌داد زیرا بااینکه نام کسی  که با خواننده‌ی محبوبشان همکاری‌هایی داشته را نمی‌شناسند اما درست حدس زدند؛او فوت کرده است.


درنهایت این کنسرت به پایان رسید اما شب برای هواداران تازه شروع‌شده بود!



منبع: ریتم نو


نویسنده: فرزین پاک‌طینت


عکس: دنیا گردینی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه