ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۱۹ دی ۱۳۹۵

اجرای متفاوت اشوان در جشنواره موسیقی فجر/ انتشار نخستین آلبوم تا اواخر بهمن‌ماه

ریتم نو – اشوان خواننده جوان موسیقی پاپ کشور در نشست رسانه‌ای خود در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، از اجرای متفاوت خود در این جشنواره خبر داد.
ashvan-1

اشوان خواننده موسیقی پاپ کشورمان در نشست رسانه‌ای خود در جشنواره موسیقی فجر که ظهر روز یکشنبه 19 دی‌ماه برگزار شد، گفت: «امسال در جشنواره موسیقی فجر یک سانس اجرا داریم و تلاش می‌کنیم برنامه جدید و درعین‌حال متفاوت‌تری را نسبت به کنسرت گذشته خود روی صحنه ببریم.»


وی ادامه داد: «تصور می‌کنم در اجرای جشنواره، قطعه «تنها شدم» را با تنظیمی جدید اجرا کنیم. همچنین احتمالاً در این کنسرت از سازهای سنتی مانند کمانچه ، تار و ویولن هم استفاده کنیم.»


این خواننده جوان افزود: «عشق و علاقه بی‌نظیری بین اعضای گروه ما وجود دارد. ما در جشنواره موسیقی فجر پنج قطعه جدید را برای هواداران اجرا می‌کنیم. ضمن اینکه نخستین آلبوم بنده هم آماده‌شده و امیدوارم تا اواخر بهمن‌ماه منتشر شود. این آلبوم حدود 13 قطعه دارد که دو یا سه قطعه آن را تابه‌حال در کنسرت‌ها اجرا نکرده‌ام. در حال حاضر در حال صحبت با شرکت‌های پخش‌کننده هستیم تا شرکتی را که در شان مخاطب ما باشد، انتخاب کنیم.»


اشوان در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: « بسیاری از خوانندگان در همه جای دنیا همواره از معرفی قطعات جدید خود ترس و واهمه زیادی دارند اما خداروشکر ما بدون انتشار آلبوم رسمی، توانسته‌ایم پنج قطعه جدید تولید کنیم و در کنسرت‌هایمان ارائه دهیم که خوشبختانه تا به امروز با استقبال مخاطبان مواجه شده است.»


رسول ترابی تهیه‌کننده و مدیر برنامه این خواننده نیز در این نشست گفت: «یک موجی راه افتاد و کارهای اشوان برای حضور در عرصه موسیقی جدی‌تر شد. تهیه‌کننده آلبوم‌ها به‌شدت دنبال خواننده جدید هستند زیرا جنس طرفداران تفاوت کرده است. اشوان بدون آلبوم، کنسرت‌های بسیاری را در تهران و شهرستان‌ها برگزار کرده و این موضوع نشان می‌دهد که اشوان توانایی خوبی دارد زیرا سعی می‌کنیم کیفیت اجراهایی که در کنسرت‌ها داریم ، بهتر از قبل باشد.»


وی ادامه داد: « باید قبول کنیم نسل جدید موسیقی وارد عمل شده و این موضوع ، کار را برای نسل‌های قدیم سخت‌تر می‌کند.اشوان نماینده موسیقی جدید است و موجی که بعد از او راه افتاد ، موجب شده اکثراً دنبال مجوز و تهیه‌کننده باشند.»


نیما رمضان رهبر ارکستر اشوان نیز در این نشست گفت: « فروش بلیت‌ها در کنسرت‌های شهرستان‌ها به‌خوبی نشان می‌دهد که روند موسیقی اشوان برای مردم جذاب بوده و به همین دلیل بلیت‌ها خیلی خوب به فروش رفته است.»


وی همچنین در پایان صحبت‌هایش از انتشار اجرای زنده قطعه «شمع‌ها رو روشن کن» در آینده نزدیک خبر داد.


گفتنی است؛ سی و دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به ریاست حمیدرضا نوربخش از 22 دی تا 11 بهمن در تهران برگزار می‌شود.



منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


عکس: سید احمد شریعتی

برچسب ها: اشوان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه