ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

اجرای متفاوت گروه لیان در تالار وحدت

ریتم نو - گروه موسیقی لیان به سرپرستی محسن شریفیان شب گذشته (27 مردادماه) در حالی روی صحنه رفتند که اجرای متفاوتی را ارائه کردند.
 


ریتم نو - گروه موسیقی لیان به سرپرستی محسن شریفیان شب گذشته (27 مردادماه) در حالی روی صحنه رفتند که اجرای متفاوتی را ارائه کردند.


کنسرت با نوازندگی دو نوزانده در بالکن طبقه اول آغاز شد و 13 نوزانده نی‌انبان روی سن متحرک تالار بالا آمدند و قطعه‌ای بی‌کلام به اجرا درآمد که محسن شریفیان در توضیح حضور این نوازندگان گفت که همه ساکن تهران هستند.


در ادامه قطعات ماهی فروش، یاریار و خیام خوانی اجرا شد و با خروج آکا صفوی (خواننده گروه)، محمد فرامرزی روی صحنه آمد و به‌عنوان خواننده جدید گروه معرفی شد و شریفی با خواندن شعر محلی «اُکولو» این نام را برای اسم مستعار خواننده جدید گروه لیان انتخاب کرد.


در ادامه کنسرت به تک‌نوازی نی جفتی و دو نوازی با سازهای کوبه‌ای اختصاص داده شد و با اجرای یکی از قطعات گروه موسیقی لیان اجرا به پایان رسید.


مهدی شریفیان (نوازنده عود)، حسین سنگسر (نوازنده دم‌دم)، محمود بردکنیا (نوازنده دمام)، مرتضی پالیزدان (نوازنده ضرب و تمپو)، ایمان قاسمی (نوازنده شیکر، دایره زنگی)، حمید اکبری (نوازنده تمپو، کاخون و دایره)، امین سلیمیان (نوازنده دایره) و حمزه مقدم (نوازنده دایره) از دیگر اعضای گروه موسیقی لیان هستند.


Lian-Ritmeno (1)



منبع: ریتم نو


عکس: امین رجبی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه