ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

اجرای "هادی محمدی" در شب آواز ایرانی

ریتم نو : در نهمین شب آواز ایرانی هادی محمدی ، خواننده، آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی « ارغنون »، به اجرای آواز می‌پردازد.
نقوی

در این نشست ماهانه که روز شنبه 24 بهمن‌ماه ساعت 18 در سالن «سوره» حوزه هنری برگزار می‌شود، محمد نقوی (نوازنده نی) و وحید مهرگان (نوازنده تار)، هادی محمدی را همراهی خواهند کرد. این اجرا شامل آواز ابوعطا با غزلی از حافظ خواهد بود.

هادی محمدی ردیف استاد اقبال آذر را نزد احمدرضا رضایی و تکنیک آواز را نزد علیرضا محمدی فراگرفته است. وی همچنین از آثار بزرگان آواز همچون گلپایگانی، ظلی، اقبال و ایرج بهره برده است. محمد نقوی، نوازنده، مدرس و آهنگسازی که در جشنواره‌های استانی و بین‌المللی فجر به عنوان نوازنده برتر شناخته شده، در عرصه موسیقی از محضر استادان هاشمی و کیان نژاد بهره برده است.

وحید مهرگان فعالیت موسیقی خود را با گذراندن دوره‌‌های آموزشی نزد اساتید محمدحسین دادور و هادی آذرپیرا آغاز کرد و سپس علاقه به آثار بزرگان موسیقی چون زنده‌یاد جلیل شهناز و محمدرضا لطفی باعث شد تا به تحقیق و نوازندگی سبک‌های این اساتید بپردازد.

نهمین شب آواز ایرانی به همت مرکز موسیقی و مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری ، شنبه 24 بهمن‌ماه ساعت  18 در سالن «سوره» حوزه هنری (خیابان سمیه نرسیده به حافظ) برگزار می‌شود.  ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

 

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه