ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۵

اجرای کنسرت «اِمو بند» در نیاوران

ریتم نو - دومین اجرای گروه موسیقی پاپ اِمو بند (اتحاد موسیقی استوار) در سال 95 عصر چهارشنبه 6بهمن ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.
 


ریتم نو - دومین اجرای گروه موسیقی پاپ اِمو بند (اتحاد موسیقی استوار) در سال 95 عصر چهارشنبه 6بهمن ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.


اِمو بند یکی از جوان‌ترین گروه‌های موسیقی پاپ کشور است که به سرپرستی و خوانندگی افشین طالبی  ششم بهمن ماه ساعت 21  در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.


گروه"اِمو بند" که از سال ٩١ با انتشار تعدادی تک تراک در فضای مجازی کار خودش را آغاز کرده ،مجوز اولین آلبومش را نیز بانام "آرم" از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نموده است. آلبوم آرم به‌زودی از طرف شرکت نی‌لبک شرقی منتشر می‌شود.


 این گروه که بیشتر مخاطبانشان را گروه سنی ١٦ تا ٢٥ تشکیل می‌دهد، سعی کرده قطعاتی را مناسب با این گروه سنی اجرا کند. قطعاتی چون بیدارم ،بارون ،شک و آروم از ساخته‌های علیرضا الله یاری و اشعار مریم اسماعیلی در این کنسرت اجرا خواهد شد.


طالبی خواننده و پیانیست این گروه بابیان اینکه در این اجرا گروه ،مخاطبان خود را شگفت‌زده خواهد کرد و برای اولین بار قطعه "اینقدر خوبی" را برای علاقه‌مندان اجرا می‌کند افزود:من ، سعید قنبرپور و میثم کمالی کوهساری با سازهای پیانو و گیتار ،همکاری خودمان را از سال ٨٩آغاز و گروه اِموبند را تشکیل داده‌ایم  این گروه اجراهایی را در نارنجستان شهرستان نور داشته و در حال دریافت مجوز آلبوم دوم خود از دفتر موسیقی است که در اوایل سال ٩٦ آن را منتشر خواهیم کرد.همچنین باید بگویم گروه مایکی از جوان‌ترین گروه‌های پاپ است که کار خودش را با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌صورت رسمی آغاز کرده است.


گفتنی است علاقه‌مندان به این اجرا برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.



منبع: ریتم نو

برچسب ها: امو بند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه