ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۳۱ تير ۱۳۹۵

ادای دین «شهاب صادقی» به سربازان کشور/ تزکیه و تخلیه!

ریتم نو - شهاب صادقی در روزهای 29 و 30 تیرماه با اجرای اینسترومنتال قطعات ساخته‌ی گروه و دیگر قطعات فاخر راک و متال در سالن برج آزادی به روی صحنه رفت.

IMG_2708




در شب اول،این گروه با طراحی صحنه ای جذاب با موضوع جنگ و نحوه ی شروع برنامه مخاطبین خود را غافلگیر کرد.

پس از شروع اجرا توسط محمدرضا دلاوری و آریا اسدی نوازنده ی گیتار بیس و درامز، شهاب صادقی و کوروش زراندوز گیتاریست‌های گروه در حال نواختن ساز از گوشه سالن و پشت سر حاضرین وارد شدند و در همان ابتدا هیجان سالن را به حداکثر خود رساندند.

با تمام شدن قطعه‌ی آغازین شهاب صادقی تشکر ویژه‌ای از هواداران خود کرد که با وجود فرصت بسیار کم برای بلیط فروشی و تبلیغات از گروهش حمایت کردند وهمراه او بودند تا تمامی بلیط‌های هر دو سانس در کنتر از دو روز به فروش برسد.

او اظهار داشت که همگی گرد هم جمع شدند تا فرهنگ هواداری از موسیقی راک و متال را نشان بدهند و از آنها خواست که با شعار تزکیه و تخلیه در مدیریت سالن او را همکاری کنند. وی همچنین اشاره داشت که منظور از شعار تزکیه و تخلیه یعنی اين سبك موزيك باعث پالايش روح و تزكيه و تخليه هيجانات و عواطف و احساسات در يك محيط سالم فرهنگي و هنري تحت چهارچوب‌هاي قانوني صورت مي‌گيرد.

صادقی با اشاره به دکور صحنه و لباس اعضای گروه و یادآوری درگیری‌ها و ناامنی‌های نظامی کشورهای ‌همسایه و همچنین محکوم کردن عملیات‌های تروریستی از نیروهای نظامی و سربازان کشور قدردانی نمود و نحوه طراحی دکور و لباس را ادای دینی به آنها دانست، پس از این صحبت‌ها گروه اجرای قطعه ی دوم را آغاز کردند.

پس از پایان این قطعه شهاب صادقی با اشاره به صمیمیت فضای سالن آزادی از مسئولین سالن برج آزادی به جهت در اختیار گذاشتن این سالن و فضای صمیمی آن به گروهش و دیگر گروه‌ها تشکر نمود.

صادقی بعد از نواختن قطعه‌ای دیگر بیان داشت که با هدف ایجاد بستری برای معرفی نوازنده‌های ایرانی، در اجراهایشان از نوازندگان مهمان دعوت می‌کنند و سپس از نوازنده میهمان گیتار الکتریک دعوت نمود تا آنها را در نواختن قطعه "روح سرگردان" از ساخته‌های گروه، آنها را همراهی کند.


این کنسرت در حالی ادامه یافت که پخش تصاویری در پس‌زمینه جذابیت آن را دوچندان کرده بود.


شهاب صادقی با معرفی برند مسترزو اسپانسر و طراح لباس و همچنین برند  Hypeدیگر اسپانسر کنسرت از آنها تشکر کرد و سپس در میان تشویق گسترده ی حضار به نواختن قطعه ای دیگر پرداخت. بعد از آن با اجرای ترکیبی از چندین قطعه بخش اول را به پایان رساند.

بعد از استراحتی کوتاه، پارت دوم با نواختن موسیقی از پشت پرده آغازشد و پس اجرای میکس چند قطعه از آهنگ‌های معروف جهان هیجان سالن به حداکثر خود رسید، شهاب صادقی ضمن معرفی اعضای گروهش مجدد از تماشاچیان بابت کنترل خیلی خوب جو سالن حتی در نهایت هیجان تشکر نمود.

آریا اسدی نوازنده ی درامز، کوروش زراندوز گیتاریست و محمدرضا دلاوری نوزانده‌ی گیتار بیس  همراهان همیشگی شهاب صادقی در این اجرا بودند که در طول کنسرت با استقبال و تشویق زیاد حضار مواجه شدند.

قطعه دوم پارت دوم نیز از ساخته‌های گروه بود که به صورت بداهه نوازی برای کنسرت آماده شده بود.

بعد از اجرای این آهنگ، شهاب نوبت به اجرای قطعه‌ای دیگر از ساخت‌های گروه به نام "صحنه" بود که در این قطعه نیز نوازنده میهمان گیتار بیس اعضای گروه را همراهی کرد. پس از آن نیز گروه قطعه‌ای دیگر را که باز هم به صورت بداهه نوازی برای کنسرت آماده شده بود نواختند و سپس شهاب صادقی به معرفی آهنگ پایانی پرداخت و یادآور شد که این آهنگ میکسی از قطعات گروه است که در اصل دارای وکال هستند ولی برای اجرای اینسترومنتال به صورت میکس شده نواخته می‌شوند. وی همچنین برای چندمین بار از تماشاچیان بابت مدیریت خوب سالن و همچنین مسئولین سالن تشکر نمود و با اجرای این قطعه کنسرت را به پایان رساند.

از نکات قابل توجه کنسرت فروش تمامی بلیط‌ها در کمتر از دو روز، همکاری حضار در مدیریت فضای سالن بود و همچنین مهارت در اجرا و نوازندگی اعضای گروه شهاب صادقی بود که با سوپرایز های جذاب خود این برنامه را به بهترین شکل اجرا کردند.



منبع: ریتم نو


نویسنده: محمدرضا کاظمی


عکس: امین رجبی

برچسب ها: کنسرت شهاب صادقی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
دمشون گرم ذمشون گرم دمشون گرم
تقویم هنری ادامه