ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۱۶ آبان ۱۳۹۴

ارشک رفیعی: نیازی به رضایت دوباره خانواده مرتضی پاشایی نیست/ هیچ قطعه‌ای اضافه و یا کم نشده است

ریتم نو: خبر انتشار مجدد آلبوم « گل بیتا » مرحوم مرتضی پاشایی ما را بر آن داشت تا با ارشک رفیعی از مسئولان شرکت ترانه سمان صحبت کنیم و جزئیات این خبر را از  زبان ایشان جویا شویم.
photo_2015-11-09_05-14-41

ارشک رفیعی در گفتگو با خبرنگار سایت «ریتم نو» در این  مورد گفت : «بنده علی‌رغم اینکه نباید در مورد موسیقی پاپ نظری بدهم ، اما این را اعلام می‌کنم که آلبوم گل بیتا توسط مؤسسه فرهنگی هنری ترانه سمان تولید شد. مجوز این آلبوم توسط مؤسسه فرهنگی هنری ترانه سمان در مرکز موسیقی وزارت ارشاد و در کتابخانه ملی ثبت‌شده است. امتیاز این آلبوم هم تاکنون در اختیار کامل این مؤسسه بوده است. پس تمام حقوق معنوی عوامل آلبوم پرداخت‌ و همه‌ی مجوزهای لازم از مرکز موسیقی وزارت ارشاد گرفته‌و رضایت‌نامه‌های رسمی عوامل آلبوم و حتی امضا و اثرانگشت آقای پاشایی در زمان اخذ مجوز به مرکز موسیقی وزارت ارشاد تحویل داده‌شده است و وزارت ارشاد این اجازه را به ما می‌دهد که در هر زمان و شرایطی این آلبوم را منتشر کنیم و نیازی به رضایت دوباره خانواده مرتضی پاشایی نیست.»

وی اضافه کرد:«در این آلبوم هیچ قطعه‌ای اضافه و یا کم نشده است و فقط بخشی از اشعاری که در این آلبوم بود را بر روی پوستر جدید این آلبوم قراردادیم.»

رفیعی همچنین عنوان کرد:«تمامی مجوزهای لازم برای انتشار مجدد این آلبوم توسط شرکت ترانه سمان گرفته‌شده و این مجوزها آماده است و هر زمان که لازم بود می‌توانیم در اختیار شما و خانواده مرحوم پاشایی قرار دهیم.»

وی در پایان در پاسخ به سؤال خبرنگار ما مبنی بر اینکه چرا درست دو روز قبل از اولین سال‌مرگ مرتضی پاشایی این آلبوم را منتشر خواهید کرد؟ به خبرنگار ما گفت :« بالاخره زمان پخش آلبوم را وزارت ارشاد مشخص می‌کند و برای ما فرقی نمی‌کند که این آلبوم در زمان سالگرد مرتضی پاشایی و یا در زمان دیگری منتشر شود.»

 

منبع: ریتم نو

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه