ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۴

ارکستر سمفونیک تبریز کنسرت می دهد.

ریتم نو : ارکستر سمفونی که به عنوان بزرگترین نوع ارکستر می‌باشد، به این معناست که درآن از تمام گروه‌های سازی استفاده شده و تقریبآ تمامی سازهای موسیقی کلاسیک غربی در آن وجود دارد.

شهر تبریز نیزدر شناسنامه ی موسیقی خود دارای صفحه ی ارکستر سمفونی است که توسط «یاشار شادپور» رهبری می شود. این ارکستر تا کنون اجراهای متعدد و موفقی در شهرهایی همچون تبریز و تهران به روی صحنه برده است که میتوان به اجرای بهمن ماه سال پیش آن در تبریز اشاره کرد .

ارکستر سمفونیک تبریز که متشکل از شصت نوازنده ی چیره دست می باشد در 26 و 27 شهریورماه سال جاری با اجرای آثاری از جرج فیلیپ تلمان, آلساندرو مارچلو و جوزف هایدن در سالن آمفی تئاتر مجتمع تفریحی رفاهی پتروشیمی تبریز به اجرای برنامه می پردازد. ارکستر سمفونیک تبریز که در اجرای قبلی با اجرای بی نهایت هماهنگ و کوک نوازی بسیار دقیق و ایفای بسیار زیبای سولیست ها توانست به خوبی توانایی خود را به نمایش بگذارد در کنسرت پیش رو یک ملودی از موزیسین های معاصر را به سورپرایز به روی صحنه خواهد برد.

شایان ذکر می باشد چند تن از نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران نیز بصورت مهمان در این اجرا, ارکستر تبریز را همراهی خواهند کرد.

همچنین علاقه مندان میتوانند جهت تهیه و رزرو بلیت این کنسرت به سامانه ی اینترنتی ای-بیلیت مراحعه نمایند.

 

منبع: ریتم نو
عکاس: یاشار شادپور

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه