ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۴

استقبال بی‌نظیر از مراسم رونمایی دومین آلبوم گروه چارتار

ریتم نو : مراسم رونمایی دومین آلبوم رسمی گروه چارتار بنام « جاده می رقصد » ، عصر دوشنبه پانزدهم شهریورماه سال جاری در فضای باز کاخ نیاوران با حضور کلیه عوامل آلبوم و علاقه‌مندان به موسیقی برگزار شد.


استقبال بی‌نظیر از مراسم رونمایی دومین آلبوم گروه چارتار

 

 

استقبال بی‌نظیر هواداران از این مراسم از نکات قابل‌توجه این مراسم بود طوری که ترافیک شدیدی در اطراف کاخ نیاوران ایجادشده بود و هواداران بی‌صبرانه منتظر رونمایی دومین آلبوم گروه چارتار بودند.

درب اصلی کاخ نیاوران در ساعت 19:30 به روی طرفداران باز شد و پس از حضور بی‌شمار هواداران در محل برگزاری مراسم ، ابتدا آرمان گرشاسبی به روی سن آمد و از حضور پرشور هواداران تشکر کرد.

سپس گروه پشت سازهایشان ایستادند و به اجرای قطعات خود پرداختند. (ببر ، آسمان هم زمین می‌خورد و مرا به خاطرت نگه‌دار) قطعاتی بودند که با استقبال کم‌نظیر هواداران اجرا شد.

پس از پایان اجرای گروه ، هواداران به شدت از کم بودن قطعات اجرا شده انتقاد کردند و معتقد بودند که قطعات بیشتری باید اجرا می شد.

پس از اجرای گروه ، هواداران به طرف درب خروجی حرکت کردند و در محوطه کاخ مشغول عکس گرفتن با بیلبوردها و پوسترهایی از آلبوم جدید این گروه ، شدند.

بازار گرفتن عکس سلفی در این مراسم بسیار داغ بود و طرفداران مدام از جمعیت حاضر در محوطه عکس می‌گرفتند و با دوستانشان عکس سلفی می‌انداختند.

جمعیت به‌طرف محوطه کاخ آمدند و به‌طرف غرفه‌هایی که برای خریداری اورجینال آلبوم راه‌اندازی شده بود ، رفتند و آلبوم را خریداری کردند.سپس به صف‌های طولانی برای گرفتن امضا پیوستند.

پس‌ازاینکه اعضای گروه به محل امضا آلبوم رفتند ، مأموران حراست از ورود یکسری از عکاس‌ها به داخل خودداری کردند و اعلام کردند که آقای سوفالی اجازه ورود عکاس‌ها را نداده است و پس از حضور آقای سوفالی ایشان اعلام کردند که در حال تعویض عکاس‌ها هستند و به دلیل شلوغی بیش‌ازحد نمی‌توانند تمام عکاس‌ها را به داخل بفرستند و از آن‌ها خواستند که کمی تأمل کنند تا به‌نوبت برای گرفتن عکس به داخل بروند که این کار با واکنش تند عکاس‌ها همراه بود.

در پایان هم آرمان گرشاسبی ، احسان حائری ، آیین احمد فر و آرش فتحی چهار عضو گروه ، هرکدام آلبوم‌ها را امضا کردند.

گفتنی ست در این مراسم هنرمندانی همچون « محمد رحمانیان» ، «اشکان خطیبی»، «امیر عظیمی»، «علیرضا میر آقا »، «آرش پاکزاد»و ... حضور داشتند.

در ادامه بیننده عکس های « امین باقری » و « دنیا گردینی » باشید.

 



 

منبع : ریتم نو

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه